knockhead Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei. Jeg brukte for ikke så lenge siden en internettside hvor man kunne lage korrupte filer. Type Word og powerpoint filer. Det var sånn at man valgte filtype, navn og størrelse, også lastet man ned filen. Men nå husker jeg ikke hva siden heter:( .. Jeg trenger nemlig å kjøpe meg tid. har en innlevering til i morgen jeg gjerne skulle ha hatt utsatt til over jul:D Noen som har noe liknende? Mvh. Knockhead. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Begynn og skriv istedet. Utsettelser er aldri bra, til slutt blir du hengende etter. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) har en innlevering til i morgen jeg gjerne skulle ha hatt utsatt til over jul:D Lag et word-dokument, åpne det i notepad, slett deler av den kryptiske teksten, lagre. Levér. LOL! edit: Er i utgangspunktet enig med theMar Innlevering.doc Endret 19. desember 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå