Data-Geir Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nettleverandør hadde kontroll her i høst, og påpekte at det manglet kursoversikt i sikringsskapet. Han skulle ettersende en ny, og så kunne jeg fylle ut info selv (dette er også oppgitt på sikringsholderne (eldre type)). Jeg har ikke fått noe i posten, og lurer på om jeg kan laste dette ned på nett? Er det evt. noen som har som pdf eller lignende, og som kan sende? Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Her har du det du etterlyser: http://www.garo.no/db/files/Kursfortegnels...erskap%2007.pdf der kan du skrive inn alt på PC, også printe ut. ser profft ut med maskinskrevet kursfortegnelse Endret 19. desember 2007 av just-_-me Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Med så dårlig kvalitet Garo har på komponentene så vet ikke jeg om jeg tar sjansen på å laste ned Garo kursfortegnelse. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 har dem det? vet du om noen andre steder og laste ned kursfortegnelse fra....? (trenger en selv også egentlig) Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 det at garo har noe laber kvalitet på tingene sine gjøre jo definitivt ikke at du ikke kan ha kursfortegnelse fra dem, men det er også mange andre som tilbyr samme tjeneste, eksempler er Hager og, Moeller. MEN det nytter ikke, for etter en e-verksrapport må manglene utbedres og meldes av en autorisert El.Entrepenør Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 MENdet nytter ikke, for etter en e-verksrapport må manglene utbedres og meldes av en autorisert El.Entrepenør Takk for svar til alle. Skal se på den linkede filen. Blokka er fra 50-tallet, og sikringsskap trolig fra 70/80-tall, så det er antakelig vanskelig å finne specs på ledninger osv. Denne klarer seg nok i noen måneder; jeg skal for øvrig skifte ut sikringsskapet til våren og legge opp et par nye kurser, så da blir det uansett endringer. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 forklar til el. tilsynet at du veldig snart skal gjøre en større forandring, da får du sikkert en utsettelse Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Linken til kursoversikten virker ikke, noen som har en ny oppdatert utgave ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 http://www.garo.no/db/files/Gruppschema%20101811.pdf Lenke til kommentar
haavardgj Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) det beste kan jo være å bruke kursfortegnelsen fra nelfos "5 sikre" lenke: Her (pdf) på side 22 Endret 10. juni 2009 av haavardgj Lenke til kommentar
V_B Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Så må du skrive med teknisk skrift med 75 graders helling ! Da har du skikkelige saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå