Buggisen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Jeg vurderer å kjøpe et par nye deler til pcen min som begynner å bli en smule utdatert. Vil helst ikke bruke så mye penger, så prøver å legge meg på rundt 3000,-. Dette er mitt nåværende oppsett: - Pentium® 4 CPU 3.00GHz 775LGA - 1024MB DDR pc3200 (512x2) - HIS Radeon X1650 512MB AGP8x - NorthQ 400W PSU - 80GB IDE Harddisk - En crappy dvd-rom fra en gammel pc - APLUS Twin Engine Black Ønsker først og fremst å få bedre ram og skjermkort, men må da bytte hovedkort osv. Har satt sammen en liste over oppgraderinger jeg mener er rimelige og som gir fin ytelse for en grei pris. Vurderer også å kjøpe en dual core prosessor senere når lommeboka blir litt tykkere. I mellomtiden skal jeg nok klokke p4 CPUen. Det er derfor jeg har valgt å legge med en cpu kjøler hvis dere lurte på det. Er også litt usikker på om strømforsyningen vil strekke til. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=61515 Er det noe jeg burde endre på her? Takker for alle tilbakemeldinger=) Endret 19. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå