Klossmajor Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei! Når jeg kjører og setter bilen i fri eller trykker clutchen helt inn så er det noe som skurrer, høres ut som noe er tett liksom fra hjulene? Hører ikke noe når jeg gir gass. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Hotto Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei! Når jeg kjører og setter bilen i fri eller trykker clutchen helt inn så er det noe som skurrer, høres ut som noe er tett liksom fra hjulene? Hører ikke noe når jeg gir gass. Hva kan det være? Kan være "trøstelageret" eller uttrampingslager som noen kaller det. I din bil sitter girkassen på siden av motoren. Prøv å hør vilken side lyden kommer i fra. Kan også være feil på selve girkassen. Er det lageret så bytt clutcen sammtidig når kassa allerede er ute. Lenke til kommentar
Klossmajor Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Hei! Når jeg kjører og setter bilen i fri eller trykker clutchen helt inn så er det noe som skurrer, høres ut som noe er tett liksom fra hjulene? Hører ikke noe når jeg gir gass. Hva kan det være? Kan være "trøstelageret" eller uttrampingslager som noen kaller det. I din bil sitter girkassen på siden av motoren. Prøv å hør vilken side lyden kommer i fra. Kan også være feil på selve girkassen. Er det lageret så bytt clutcen sammtidig når kassa allerede er ute. Høres ut som det kommer fra venstre side. Lenke til kommentar
Hotto Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei! Når jeg kjører og setter bilen i fri eller trykker clutchen helt inn så er det noe som skurrer, høres ut som noe er tett liksom fra hjulene? Hører ikke noe når jeg gir gass. Hva kan det være? Kan være "trøstelageret" eller uttrampingslager som noen kaller det. I din bil sitter girkassen på siden av motoren. Prøv å hør vilken side lyden kommer i fra. Kan også være feil på selve girkassen. Er det lageret så bytt clutcen sammtidig når kassa allerede er ute. Høres ut som det kommer fra venstre side. Husker ikke helt på vilken side girkssen sitter på Caddyen. Du får kikke oppi motoren og se. Se etter cluthwiren og arm. Er det samme side som lyden er det sikkert lageret. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Skjer dette kun når bilen triller eller også når den står i fri. Har problemer med at stein setter seg fast inni bremsekaliptrene og ligger og gnisser mot bremseskiva. Har hendt flere ganger. Er vist ingenting farlig med det i følge møller bil. Er bare og kjøre så slites det bort. Lenke til kommentar
Klossmajor Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Skjer dette kun når bilen triller eller også når den står i fri.Har problemer med at stein setter seg fast inni bremsekaliptrene og ligger og gnisser mot bremseskiva. Har hendt flere ganger. Er vist ingenting farlig med det i følge møller bil. Er bare og kjøre så slites det bort. Rettelse, høres ut som det er på høyre side. Ja skjer når bilen triller og når den står i fri, Falken sa noe om stein så kanskje det bare er det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå