Alexander Schindler Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Sønnen til Hayao Miyazaki debuterer som animasjonsregissør og prøver å gå i farens alt for store støvler. Les mer Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Veldig enig denne omtalen. Men er i allefall en ting jeg ville dratt frem og det er at du vil se flere skikkelser som er mer eller mindre identiske med de du finner i tidligere Ghibli filmer. Dette skapte for meg litt forvirring og det ble vanskelig å forholde seg til mange av situasjonene. Synes også at karakteren var litt for høy med tanke på hvor dårlig den er i forhold til det meste annet som har kommet fra Ghibli, men det er min mening. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Veldig enig denne omtalen. Men er i allefall en ting jeg ville dratt frem og det er at du vil se flere skikkelser som er mer eller mindre identiske med de du finner i tidligere Ghibli filmer. Dette skapte for meg litt forvirring og det ble vanskelig å forholde seg til mange av situasjonene. Synes også at karakteren var litt for høy med tanke på hvor dårlig den er i forhold til det meste annet som har kommet fra Ghibli, men det er min mening. Karakteren 7 var en glipp, den er nå nedjuster ned til karakteren som var tiltenkt, nemlig 6. Beklager dette. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Da er vi enige, er nok det jeg ville gitt den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg