mbst Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det er nok noen uker siden jeg sist ble varslet om svar på temaer, til tross for at jeg abonnerer på trådene og det har kommet svar. En teknisk feil, eller ble serveren overbelastet av all mailen, med påfølgende avstengning av funksjonen? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Av og til virker det, men da er urlen i mailen feil... Jeg klarer heller ikke å svare på andre tråder enn de i hw.no. Jeg bli gal! Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Har ikke fått en sånn mail siden forumet krasja. Sikkert noe greier der som de ikke har fikset/ønsker å fikse ennå(?) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 litt tekniske problemer ute å går ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Slitsomt å følge med alle du har svart på i lengden da Noen som vet når det vil bli noen løsning på dette kjipe problemet eller vil det ikke skje med det første Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 er ikkje slagordet til ringnes/hansa: "lagret lengst, verdt å vente på?" kansje det passer inn no? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 De som venter på noe godt venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Forumet blir snart "rullet tilbake" til en tidligere versjon. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Forumet blir snart "rullet tilbake" til en tidligere versjon. Hva innebærer dette i praksis? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ikke si at dere går tilbake til versjon 1.xx? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 når skal de "rulle" tilbake? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg tipper vi ruller tilbake fra 2.0.4 til 2.0.3.. Jeg begynner virkelig å misslike den forumoppgraderingen vi gjorde (fra 2.03 til 2.04). Kan jo nevne noen problemer vi har hatt: - mail-funksjonen har gått på tryne - brukere får ikke postet dersom de logger av og på igjen - og nå får også en bruker tilgang som moderator Jeg hadde ærlig talt ikke trodd det skulle bli så mye problemer med denne enkle oppdateringen.. Mvh, Amund Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Det tar desverre litt tid. Drift har lang kjøreplan, men den som venter får se Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg pleier ikke bruke mye tid på de bagatellene som oppstår av tekniske prblemer. Dette er imidlertid et stort problem. Vennligst flytt dette høyt opp på prioriteringslisten. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Ja, sett email svar høyt på prioriteringslisten. Ellers er det vanskelig å følge opp med svar i forskjellige tråder. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det er jo enklere og rekne opp det som virker her, enn det som ikkje virker! Bruktforum, Søkedigsen, Abbonering av epost på teamaer, Avatar problemene, nede tid 8 ganger i veka... hmmm var det meir?, Informasjon om nedetid eksisterer heller ikkje nei.... Shitt happents... Kva med og fixe ein ting om gangen og ikkje alle på ein gang slik det ser du som dere prøver? Liksom greit at noke virker når man først besøker sidene. Hardware.no sank i mine auger MYKJE i kvalitet etter at utvidelsen med Overklokking.no kom i gang for snart 1.5 år sida! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Problemene blir fikset en etter en, etter som hvilken prioritering drift har satt seg opp. ps...signaturen din har blitt forrandra siden du nok ikke har følgt retningslinjene om signaturer :wink: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Kor står dei retningslingjene? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Kor står dei retningslingjene? http://forum.hardware.no/nettikette.php : Pass på signaturen din Dess kortere enn signatur er, dess bedre er den. En signatur bør aldri gå over mer enn 7 linjer, 4 er normalt. Signaturer på vårt forum kan inneholde kontaktinformasjon, din datamaskins spesifikasjoner eller en vits. Vær forsiktig, det du synes er morsomt, kan være helt smakløst for andre. Signaturer bør ikke inneholde bilder Meget mulig din signatur var for lang, inneholdt bilder, eller brøt noen andre retningslinjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå