Gå til innhold

"Varsle svar på dette Temaet" fungerer ikke lenger

Anbefalte innlegg

Det er nok noen uker siden jeg sist ble varslet om svar på temaer, til tross for at jeg abonnerer på trådene og det har kommet svar.

En teknisk feil, eller ble serveren overbelastet av all mailen, med påfølgende avstengning av funksjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Slitsomt å følge med alle du har svart på i lengden da :(

Noen som vet når det vil bli noen løsning på dette kjipe problemet eller vil det ikke skje med det første confused.gif

Lenke til kommentar

Jeg tipper vi ruller tilbake fra 2.0.4 til 2.0.3.. :)

Jeg begynner virkelig å misslike den forumoppgraderingen vi gjorde (fra 2.03 til 2.04).

Kan jo nevne noen problemer vi har hatt:

- mail-funksjonen har gått på tryne

- brukere får ikke postet dersom de logger av og på igjen

- og nå får også en bruker tilgang som moderator

Jeg hadde ærlig talt ikke trodd det skulle bli så mye problemer med denne enkle oppdateringen..

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Det er jo enklere og rekne opp det som virker her, enn det som ikkje virker!

Bruktforum, Søkedigsen, Abbonering av epost på teamaer, Avatar problemene, nede tid 8 ganger i veka... hmmm var det meir?, Informasjon om nedetid eksisterer heller ikkje nei....

Shitt happents... Kva med og fixe ein ting om gangen og ikkje alle på ein gang slik det ser du som dere prøver?

Liksom greit at noke virker når man først besøker sidene.

Hardware.no sank i mine auger MYKJE i kvalitet etter at utvidelsen med Overklokking.no kom i gang for snart 1.5 år sida!

Lenke til kommentar
Kor står dei retningslingjene?

http://forum.hardware.no/nettikette.php :

Pass på signaturen din

Dess kortere enn signatur er, dess bedre er den. En signatur bør aldri gå over mer enn 7 linjer, 4 er normalt. Signaturer på vårt forum kan inneholde kontaktinformasjon, din datamaskins spesifikasjoner eller en vits. Vær forsiktig, det du synes er morsomt, kan være helt smakløst for andre. Signaturer bør ikke inneholde bilder

Meget mulig din signatur var for lang, inneholdt bilder, eller brøt noen andre retningslinjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...