Gå til innhold

Ikke last ned de nye bilene til TDU!

Cutthroat Bill

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg så forbanna heldig.

Jeg lastet ned de nye bilene til Test Drive Unlimited tidligere i dag, og hadde tenkt å cruise rundt og slappe av mens jeg hørte på musikk. Slik ble det såklart ikke, fordi etter at jeg lastet ned de to nye bilpakkene, så får jeg bare fram følgende feilmelding når jeg trykker "Continue Game" eller "Hardcore Mode":

"Your gamer profile contains references to downloaded content that is no longer available."

Jeg har prøvd å laste ned alt på nytt uten hell. Jeg har også prøvd å slette alt, for å så laste det ned på nytt. Også uten hell. Har dere noen ideer for hva jeg skal gjøre for å klare å spille igjen?

Red.: Jeg snakket nettopp med en annen fyr som også lastet ned de nye bilene, og han har samme problemer, så det er tydelig at problemene kom sammen med de nye bilene som ble tilgjengelig i dag eller i går. Ikke last dem ned om du vil fortsette å spille TDU!

Det kommer nok en patch som fikser problemet, men gudene vet hvor lang tid det vil ta.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nissan 350Z Roadster 2004, Audi A4 Touring Car, Cadillac Sixteen, Dino 246 GTS, Triumph Dayton 995i, Pontiac Solstice og Lamborghini Diablo GT.

Tidligere i dag kunne man også laste ned kun Nissan 350Z Roadster 2004 gratis, men ikke nå lengre kan det se ut som. Kanskje de har fikset problemet...

Red.: Niks, problemet er der enda.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...