slettet Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 overskrifta seier litt. har planer om å kjøpe vannkjøling til maskina mi, men må finne ut av litt ting fyrst (samt lufte ideèn). i lian-li's pc6099b -kabinett er det plassert 4 80mm vifter. to i front, ei under psu og ei "i taket". microplex får inn eit vannkjølingssett frå swiftech 07.03 som ser bra ut. det som er ekstra digg er at radiatoren er 80mm. for eg kan vel feste den i plassen til 80mm-vifta som er under psu eller den i taket, og so feste ei 80mm vifte på der igjen? den øverste vifteplassen ligg også nett bak 5.25" bay'en, so eg slepp (forhåpentligvis) mykje av det kabelstyret som eg ser mange har. ein anna ting eg har tenkt litt på er hovudkort (asus p4pe) og kjøling av chipset. går det an å feste ein chipset-kjøler på det, uten å lime den fast? den kjøleribba som er der no er festa med ein bøyle, ein patent som kan bli vanskli å flytte over til vannkjøling. var nokre ting til eg lurte på, men det rann ut venstre øyre, og forsvann i saccosekken :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå