Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen går i svart etter 2-3 sekunder

Anbefalte innlegg

Hallo!

jeg bruker to skjermer på pcen min, og nå har den ene gått i svart. den funker i om lag 2 - 3 sekunder med fint bilde, så kutter den ut og blir svart. om jeg slår den av og på skjer det samme, 2 sek bilde, så svart.

er det noen som kan hjelpe meg?

- takk

Endret av AtilaX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har det noe med hz på instillingene å gjøre tro? Sjekk om dette er i orden.

Hvordan skjermkort og drivere har du forresten?

har prøvd å bytte på Hz innstillningene, den står standard 60Hz

har nVidia Gforce 7800GT

og den andre skjermen fungerer jo...

Lenke til kommentar
Regner med at du har prøvd å kun koble på den skjermen som går i svart? Har den en egen strømforskyning eller er det kabel rett i?

:hmm:

prøvd mye rart, den har egen strøm ja.

og når den går svart, kommer jeg ikke inn på skjerm menyen heller :S

Lenke til kommentar
Hallo!

jeg bruker to skjermer på pcen min, og nå har den ene gått i svart. den funker i om lag 2 - 3 sekunder med fint bilde, så kutter den ut og blir svart. om jeg slår den av og på skjer det samme, 2 sek bilde, så svart.

er det noen som kan hjelpe meg?

- takk

Har du sjekket "power Save mode"?

Lenke til kommentar

Skjerm frå Fujitsu Siemens? -gjerne P19-2 eller B19-2?

Eg har i alle fall opplevd det problemet på mange FSC-skjermer (150-200 stk.), og då er det garantisak; nesten alltid defekt powerinverter.

(og det er nok ein garanti-/reklamasjonssak om det ikkje er FSC også - symptomene kan tyde på defekt i power-systemet.)

Lenke til kommentar
Skjerm frå Fujitsu Siemens? -gjerne P19-2 eller B19-2?

Eg har i alle fall opplevd det problemet på mange FSC-skjermer (150-200 stk.), og då er det garantisak; nesten alltid defekt powerinverter.

(og det er nok ein garanti-/reklamasjonssak om det ikkje er FSC også - symptomene kan tyde på defekt i power-systemet.)

skjermen er en samsung syncmaster 172v

Lenke til kommentar

Har opplevd det med andre Samsung-modeller, og då har det vore den eksterne strømadapteren..

Infocare (inforcare.no -> Feilmeldingsportal -> eService) har i alle fall ei ordning for service av Samsung-skjermer.

Om du registrerar den defekte skjermen der (om den er innan garantitid), sender dei deg ein ny i Posten, og du sender den defekte i retur i emballasjen utbytteskjermen kom i..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...