vegavnil Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nå er det kjeempe enkelt å joine game! Min finner gamer med en gang:D Slutt å gni inn!!! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg har ventet ca en halv time og ingen match fucka drit...... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Sykt vanskelig å finne match, jeg som ville lade opp til juleaften med noen kills, kanskje levle litt? Jaja, GOD JUL iallfal! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Noen som kan hjelpe meg? Før fikk jeg aldri joinet no matcher nesten også tok jeg og åpnet de to portene som skal hjelpe og det hjalp så da fant jeg macther veldig fort, men nå plutselig finner den aldri noen! Har ikke kommet opp at jeg må oppdatere, gjør den det selv eller må jeg laste ned selv? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er litt opp og ned her.. noen ganger finner den veldig fort og andre ganger tar det lang tid. Kommer også ann på hvilke modes det er. Sabotage og search & destroy er ofte veldig enkelt å komme inn på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå