oysteini Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Noen som har hørt noe mer om hva som skjer? Jeg ga opp halv ett i natt, håper de legger ut riktig versjon snart ! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Spillet ble altså utsatt i mange, mange måneder pga Live-problemer? Og nå som det endelig kommer blir det trukket tilbake pga. Live-problemer? Hva faen? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Noen sier at den nye versjonen kommer i løpet av dagen, men det er ingen garantier. Jeg følger med på utviklingen. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Noen som gidder å linke til noen fine sider hvor man kan lese litt om denne tragedien? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Var det bare hos oss Kick-Off serien fikk mye mer oppmerksomhet enn Sensible Soccer? Synes å huske at SS var en rip-off av Kick-Off... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) - Endret 26. januar 2020 av Slettet-W15cjW Lenke til kommentar
kinag Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Var det bare hos oss Kick-Off serien fikk mye mer oppmerksomhet enn Sensible Soccer? Synes å huske at SS var en rip-off av Kick-Off... Jeg digga kick-off, men spilte Sensible soccer også Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nå begynner det å gå over til det totalt latterlige at det skal være så vanskelig å få dette spillet ut til folk. Om det bare var feil kode som ble lagt ut, kunne de vel byttet den med den riktige? Gamer.no bør rette artikkelen sin til å opplyse om at de var litt triggerhappy med å legge ut saken, og at det ikke finnes ute enda Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Må si jeg opplevde et lite deja vu når jeg så at Sensible Soccer var ute enda. Skjedde noe lignende med character-packen til MRVL:Ultimate Alliance. Som archongamer sier, er det rart at de ikke bare byttet med en gang. Når det er snakk om at de la ut FEIL versjon. Har de rotet bort den riktige? Kasta den i søpla? Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Var det bare hos oss Kick-Off serien fikk mye mer oppmerksomhet enn Sensible Soccer? Synes å huske at SS var en rip-off av Kick-Off... Jeg digga kick-off, men spilte Sensible soccer også Kick Off 2 og Goal var helt klart også klassikere, dessuten er det et spill i samme sjangeren på PC jeg har spilt veldig mye, nemlig Total Soccer. Kick Off 2 var på endel områder bedre enn Sensible, men sensi var nok litt mer populært, dessuten var det veldig fleksibelt hva gjaldt å sette opp ligaer/cuper osv, som var genialt når man samlet gjengen. Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Da er spillet lagt ut igjen Allerede spilt et par matcher på live, en seier og en uavgjort Litt hakkete i det ene gamet, men det er vel ikke så rart om det er litt lagg mot enkelte spillere iblant. Morsomt! Lenke til kommentar
Dredd Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Da er spillet lagt ut igjen Allerede spilt et par matcher på live, en seier og en uavgjort Litt hakkete i det ene gamet, men det er vel ikke så rart om det er litt lagg mot enkelte spillere iblant. Morsomt! Fikk du den "Gode gamle" følelsen av Sensible Soccer? Spørsmålet hørtes kanskje dumt ut men det er avgjørende for om jeg vil investere i det Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Spillet er like bra som det alltid har vært. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Da er spillet lagt ut igjen Allerede spilt et par matcher på live, en seier og en uavgjort Litt hakkete i det ene gamet, men det er vel ikke så rart om det er litt lagg mot enkelte spillere iblant. Morsomt! Finner det fortsatt ikke jeg... :/ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Finner det ikke jeg heller. Noen som klarer å få tak i dette spillet nå? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fant det jeg nå - lå ikke i den vanlige xbox live arcade-lista eller i noen av de andre spill-listene, men det var en sånn bilde-annonse nede til høyre da jeg var på marketsplassen som jeg klikket på og voilá Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg