-Hansi- Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg har et problem med en Plexwriter 40/12/40 brenner, det er nemlig at den har begynt og feilbrenne et par ganger for mye......og jeg som hadde lest så mye skryt om den og at det var umulig og feilbrenne osv. Noen som har råd om hva som er problemet og hva jeg evt. gjør for å fikse det? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Litt bedre forklareing om hva som er problemet ville hjulpet en del, er letter for oss som vil hjelpe om du skriver bedre om problemet ditt? Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 korleis plater brukar du? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 korleis plater brukar du? Plextor er da ikke spesielt kresen på platene, ivertfall ikke min? Lenke til kommentar
mort603 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Har hatt min Plextor siden den kom ut og har svidd alle slags plater med det meste av prog. EasyCD, WinOnCD, Nero, CloneCD etc... Har aldri hatt problemer av noe slag. Men jeg har alltid installert siste oppdateringer av firmware og programmer. Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Har du husket det mest opplagte? Skru på funksjonen for BURN-PROOF? Plutselig var den skrudd av på brenneren min en gang... Husker ikke hvor du finner den, men sjekk det ut. Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Litt bedre forklareing om hva som er problemet ville hjulpet en del, er letter for oss som vil hjelpe om du skriver bedre om problemet ditt?Det som skjer er at brenningen blir failed Lenke til kommentar
KriB Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Litt bedre forklareing om hva som er problemet ville hjulpet en del, er letter for oss som vil hjelpe om du skriver bedre om problemet ditt?Det som skjer er at brenningen blir failed Hendelsesforløp, hvilket brenneprogram, hvilket os osv... Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Windows XP Professional, Nero 5.5.10.0 Lenke til kommentar
KriB Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg hadde et liknende problem i XP. Les denne posten her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=7...9538&highlight= Der står det om noe liknende, denne linken fikset mitt problem. Merk deg Kjetil Luras innlegg i denne posten. Linken i hans innlegg viser deg hvordan du skal "nullstille" IDE-kontrollerne dine i XP, slik at DMA kan bli aktivert på nytt, hvis denne er blitt deaktivert av for mange CRC-errors. Lykke til! (Edit: Glemte et ord i innlegget :-) ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå