Gå til innhold

IGN: "We don't need no stinkin' Crysis" (BF:BC preview)

SirKenneth89

Anbefalte innlegg

Hvorfor bestemmer folk seg for å kjøpe et spill på lanseringsdagen lenge før det utgis? Fordi IGN sier at det kan bli bra? Eller fordi det ser kult ut når de svenske utviklerne lager kule reklamevideoer for spillet?

Hva med å heller følge litt mer med på utviklinga av spillet, lese flere forhåndstitter, se på mer gameplayvideoer, evt. lese diverse anmeldelser av spillet i tiden før det kommer ut. Bare fordi BF: BC høres og ser kult ut på papiret så betyr ikke det at det blir slik i praksis. Vi husker jo hvor bra AC skulle bli...Det ble jo et bra spill, men langt fra så bra som Ubisoft og andre skulle ha det til.

BF: 2142 blei vel ikke akkurat det beste spillet i serien? Vi får se hvor bra BF: BC blir. Det må i hvertfall bli mye bedre enn BF: MC (Modern Combat), fordi det var et skikkelig møkkaspill. Jeg håper at de satser mye på flerspillern til Bad Company, men tviler på at den blir like bra som i COD4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Det er fordi Crysis ikke støtter SLI eller trippel SLi enda. Så da hjelpder det lite å bøtte i med masse skjermkort. Støtten kommer i neste patch.

Lenke til kommentar
Vi kan vel egentlig bare glemme at BC skal se/ser like bra ut som Crysis, for det gjør det helt seriøst ikke.

Det skal jo også kunne kjøres glatt på 360 og PS3, noe jeg tror Crysis ikke ville gjort slik det ser ut nå.

Crysis kjører ikke glatt på en high-end pc så...

Det du sa der er fakta, kjenner en kar med 2 geforce 8800GTX, SLI, 4GB ram, den beste intel prossessoren, alle driverene er oppdaterte og har på very high med 0 AA og 35 fps, altfor dårligt, kan skjønne det siden han kjøpte pcen pga Crysis, tror han angrer jævligt att han kjøpte pc pga Crysis

Men Battlefield kan bli ett spill som overrasker meg siden jeg ikke liker BF2 noe særligt

Men grafikken i BF BC er ikke milevis bak Crysis heller vil jeg si

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Tror du skal være übererfaren og shaize skilled med billiarder på konto skal du greie å optimalisere Crysis grafikk på konsoll.

Noe Crytek ikke er.

Jeg er enig med IGN; Bad Company får meg til å glemme Crysis grafikken.

Er ikke snakk om Crytek her. Her er det snakk om Dice. Tror ingen produsenter idag orker bruke så mye tid og penger på å ultra optimalisere et spill - grafikkmessig.

Lenke til kommentar
Tror du skal være übererfaren og shaize skilled med billiarder på konto skal du greie å optimalisere Crysis grafikk på konsoll.

Noe Crytek ikke er.

Jeg er enig med IGN; Bad Company får meg til å glemme Crysis grafikken.

Er ikke snakk om Crytek her. Her er det snakk om Dice. Tror ingen produsenter idag orker bruke så mye tid og penger på å ultra optimalisere et spill - grafikkmessig.

Det var jo sitatet jeg refererte til. Eller tror du Dice av en eller annen grunn skulle optimalisere Crysis for konsoll kanskje?

Og du tror ingen produsenter hadde giddi det nei? Spill som blir laget direkte for PS3 blir "ultra optimalisert" for konsollen. Da snakker vi om verdens største spillprodusenter som for eksempel Square Enix, Namco, Naughty Dog med fler. Se på Uncharted, et førstegenerasjonsspill til PS3, ligger ikke langt unna Crysis det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...