Gå til innhold

IGN: "We don't need no stinkin' Crysis" (BF:BC preview)

SirKenneth89

Anbefalte innlegg

I følge IGN så skal vi konsollgamere åpne øynene for Battlefield: Bad Company istedenfor å håpe på at Crysis kommer til konsoll. Dette har sannsynligvis mye mer "destructible environment" (90 %) enn Crysis, i tillegg sier de at lyden i spillet er det beste de har hørt til nå! Og jeg vil ikke si at grafikken ligger milevis bak Crysis heller! Jeg gleder meg i hvertfall noe sykt til dette, og mistenker at dette spillet har blitt noe oversett blant folk.

Her er IGN-previewen:

http://xbox360.ign.com/articles/842/842156p1.html

Noen utdrag:

"the Swedish game makers at DICE have created something that is completely console exclusive and will make you forget all about Cry… something or other"

"Destruction is the name of the game in Battlefield: Bad Company. It's what people will remember about the game, it's what makes the gameplay as fun as it is, and it's what you'll be thinking about when you go back and try to play Call of Duty 4 or any other military shooter that showcases the indestructible landscapes that we've grown accustomed to"

"a battlefield hasn't sounded quite like this, well, ever. Call of Duty 4 comes close, but what DICE has in the cooker for Bad Company should blow everyone away."

Så til alle dere som ber til høyere makter om en Crysis-konsollversjon, be heller om at dette faktisk blir så bra som det foreløpig ser ut som!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette spillet har jeg hatt i kikkerten lenge, og det ser sykt konge ut!

Men den overdrevne sammenligningen med Crysis syns jeg er nokså tåpelig av IGN.

Synes ikke det er overdrevet i det hele tatt, du trenger syk pc til langt over 10000kr for å dra Crysis tilfredstillende

Bra att 360 er såpass billig da og PS3 som har gått ned sinnsykt ned i pris

Synes dette spillet ser meget heftigt ut, slipper å oppgradere for å spille 1 spill da... :D

Håper på noe gameplay snart :)

Noen lanseringsdato? Syns jeg så februar en plass..

Tror dem sa slutten av mars til 360 og PS3, hvor ble det av pcversjonen mon tro, kansje dem stikker fra pc siden storspillene crysis og UT3 ikke solgte så bra til pc.....

Demo er og som sagt planlagt før release av Battlefield Bad Company

UK-28-Mar-2008 Nordic-27-Mar-2008 US-25-Mar-2008, får jo og Burnout Paradise før dette spillet, skal bli ett sykt bra spillår neste år, mere spill til konsoller en pc vil jeg si.....

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Toman85: Du er litt anti PC må jeg si. PC versjonen av Bad Company kommer jo ikke, blir vell heller Battlefield 3.

Selvfølgelig er jeg anti pc, du er og det samme mot konsoller da, bare fordi ett spill som ser bedre ut en konsoller, trenger ikke nevne navne på spillet engang

trodde du storelsket PS3 da, men da tok jeg feil

Battlefield til pc er jo drit da, bare multiplayerspill all the way, bare campere og nerder hos battlefield 2

Lenke til kommentar

Dette spillet blir konge. Tror det blir hakket over COD4.

Selvfølgelig er det deilig at slike spill kommer eksklusivt til konsoll. Er noe helt eget.

Spillet kommer nok aldri til PC, da Battlefield 3 sannsynligvis kommer i slutten av 2008. De som har testet Bad Company sa det var spillbart allerede i sommer, så det er tydelig at DICE bruker god tid på dette - lovende!

Lenke til kommentar

Pc er så 90 tallet at det joomer etter, du ser jo hva som har mest oppmerksomhet i dagens samfunn, totalt konsoller, for det bringer en ny spillopplevelse og ikke det samme gamle a4 mus og tastatur.

Gleder meg vilt til bad company, bare sitter med dilemmaet til hvilken plattform jeg skal ha det på!:O

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er jeg anti pc, du er og det samme mot konsoller da, bare fordi ett spill som ser bedre ut en konsoller, trenger ikke nevne navne på spillet engang

Battlefield til pc er jo drit da, bare multiplayerspill all the way, bare campere og nerder hos battlefield 2

Wtf? Når sviktet jeg min gode pianolakk PS3? Liker da ikke PC selvom jeg mener du er anti-pc dude.

Jeg liker alt like mye så...

Lenke til kommentar

Wtf? Når sviktet jeg min gode pianolakk PS3? Liker da ikke PC selvom jeg mener du er anti-pc dude.

Jeg liker alt like mye så...

Ok så er jeg anti pc dude fordi pc har så lite spill som frister og jeg må ut med over 10000kr for å ha noe sjangs å spille dem litt bra, jeg invisterte 5000kr for å få Ps3 hdtv og 360 mye billigere det enn skammdyr pc uten spill som fenger meg da....

Battlefield BC kommer nok ikke bli crysisgrafikk killer men så er ikke grafikk alt da

Sier bare galaxy ftw... oii jeg har ganske mangen spill som denger crysis karaktersett.,, gleder meg og til GTA IV, masse storspill neste år ;D

Lenke til kommentar

Kjøpte meg 'Gamer' PC til 20.500kr for en 2 år siden.. omtrent samtidig som jeg fikk meg 360.

Muligens de mest bortkastede pengene jeg har brukt.

Den står nå å streamer musikk å filmer til 360'n, noe jeg fint kunne gjort med en PC til en 5-6 lapper.

Har ikke kjøpt ett eneste PC spill etter jeg fikk meg 360 heller

Man lærer av sine feil.

Og Bad Company skal handles på release dagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...