Pysj Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Forstår du ikke GPS-anvisningene? I fremtiden kan det bli enklere. Les mer Lenke til kommentar
runelars Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 "vindskjerm" *lol* fler enn meg som tenker fridtjof på moped da el ? ^_^ litt mer gjengs uttrykk i dag for bil er vel frontrute. Lenke til kommentar
jonaseg Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) lol, den nederste videoen på nettstedet har bare et svart overlay:p Endret 19. desember 2007 av Nosa Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 hmm, den kunne fint advart om når svingen kom. syntes den kom litt kjapt på i den filmen... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) "vindskjerm" *lol* fler enn meg som tenker fridtjof på moped da el ? ^_^ litt mer gjengs uttrykk i dag for bil er vel frontrute. Tenkte ikkje på Fridtjof nei, men er det på tide å kvalitetssikre artiklane på amobil litt ekstra kanskje? Unngå slike rare oversettingar frå andre sider/pressemeldingar/whatever. Edit: Altså, Windscreen på engelsk er ikkje nødvendigvis "vindskjerm" på norsk, men heller "vindu" i denne sammenhengen. Endret 19. desember 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
morten81 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 "vindskjerm" *lol* fler enn meg som tenker fridtjof på moped da el ? ^_^ litt mer gjengs uttrykk i dag for bil er vel frontrute. Ja, her er det helt tydelig oversatt fra engelsk windscreen (alternativt amerikansk-engelsk windshield). Det må da gå an å slå opp i ordbok hvis man tviler? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Her var det en av rettingene mine som gikk litt galt. Det skal naturligvis være frontrute. Fikset Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Dette er ypperlig bruk for JC og hans venn med denne bilen Da blir det også mye sikrere å kjøre om natta uten kjørelys!! Endret 19. desember 2007 av jojo1717 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 av alle gamle filmer å grave opp Lenke til kommentar
Danieluh Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Med laser? Det må da være noe i frontruta! Hvis det er no laser som sendes fra bilen kan jo alle andre også se den! Litt kjipt hvis det er fler i nærheten som har det da! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 dem bruker en laser til å tegne på frontruta innenfra, mye på samme måte som HUD-en i ett jagerfly... http://en.wikipedia.org/wiki/Head-up_display Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Stilig! Håper de også kan vise relevant info i frontruta. F.eks hastighet og hvor langt man ligger bak bilen foran (3-sekunders-regelen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg