Pysj Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Da blir hun glad, skal vi tro en ny undersøkelse. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Du vet at verden går fremover når det trengs en vitenskapelig undersøkelse for å finne ut at også bestemødre blir glad for å få julehilsner ... Anyway, så sender jeg ofte meldinger til min bestemor jeg. Spesielt hvis jeg er på ferie, eller andre steder, noe som kanskje ikke er så rart da hun og bestefar bor i sokkelleiligheten vår, og jeg er innom rimelig ofte. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvilken SE telefon er det som er på framsiden på denne artikkelen?. Ikke den bestemor holder, det er vel en K700 ser det ut til. Kan det være en K850i ??. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Hvilken SE telefon er det som er på framsiden på denne artikkelen?. Ikke den bestemor holder, det er vel en K700 ser det ut til. Kan det være en K850i ??. Det er en K850i ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg