harald_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Heisann hoppsann! Er det mulig å fortelle WIN 2k at den ikke skal kreve Passord hver ... gang noen skal se hva jeg har delt av diskene min? Det er så forbanna plagsomt! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Bare og ikke skrive noe passord det vel :-? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 ja, får da kommer man jo inn mener jeg!(ironi) Lenke til kommentar
_zk8_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Enable Guest kontoen i win2k. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 controlpanel - administrative tool - computer management - local users and groups - users og så enabler du guestaccounten Lenke til kommentar
peach Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 litt off topic, men hva er dritt med gf4 440 kortet? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 litt off topic, men hva er dritt med gf4 440 kortet? det er jævlig mye dårliger enn ti. også er kjøle vifta elt fucka, den driver å bråker no helt jæwlig. Jeg modda kjøleribba litt så jeg fikk det ikke på garantien Edit: jeg får 3700 3dmark med det Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 controlpanel - administrative tool - computer management - local users and groups - users og så enabler du guestaccounten Takker Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du kan også velge "logg på automatisk" med en eller annen konto. Da kommer du alltid inn som admin, eller hva pokker du nå vil.. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du kan også velge "logg på automatisk" med en eller annen konto. Da kommer du alltid inn som admin, eller hva pokker du nå vil.. *host host* det gjelder å bli logga på automatisk som en bruker på selve maskina, her er det snakk om over nettverket..... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 *host host* det gjelder å bli logga på automatisk som en bruker på selve maskina, her er det snakk om over nettverket..... Jeg leste en gang at det var lurt å lese nøye igjennom spørsmålet før man svarte. Lurer på hvorfor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå