Gå til innhold

Donkey Kong Jet Race


XtaZ

Anbefalte innlegg

Fant netopp info om dette spillet som faktisk viser seg å være rett rund hjørnet. Har aldri hørt om det før i dag å fikk også se en video fra det å må si jeg synes det virket ganske artig.

 

Info tatt fra Nintendo.no:

 

Donkey Kong debuterer på Wii med et artig racingspill for hele familien.

 

Dette spillet minner en del om Mario Kart, men Donkey Kong har satt sine spor på produksjonen, noe som innebærer at Donkey Kong Jet Race har sin særegne stil. Det handler om racing med våpen, men i dette spillet er styringen annerledes enn lignende spill. Du rister Wii Remote og Nunchuk for å øke farten og for å svinge så rister du bare en av kontrollerne. Hopping utføres ved å raskt løfte begge kontrollerne opp i luften.

 

Kjente karakterer

Donkey Kong er en av Nintendos mest velkjente karakterer og alle vennene og fiendene hans samles i Donkey Kong Jet Race for å kjempe om seieren. Spillet har et modus som lærer deg kontrollen før det er på tide å erobre alle trofeene.

 

• Kjente karakterer som Donkey Kong, Diddy Kong med flere

 

• Unike kontrollmetoder som skiller seg fra andre racingspill

 

Tittel: Donkey Kong Jet Race

Plattform: Wii

Sjanger: Racing

Utvikler: Paon Corporation

Utgiver: Nintendo

Norsk distribusjon: Bergsala AS

Aldersgrense: 3+

Antall spillere: 1-4

Kompatibelt tilbehør: Info mangler

Lansering: 25. januar 2008

 

Her er også en LINK til videoen.

 

Jeg kunne ikke linke direkte til spillinfoen på siden dems men sånn finner du det i alle fall. Gå til Ninteno.no. Klikk Wii på menyen til venstre å gå på kommende spill så ser du det på listen der.

 

 

Hva tror dere? kan dette bli bra? :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Haha. Det er ikke dårlig i det hele tatt, tar bare en stund for å sette seg inn i det.

Istedenfor å basere alle uttalsene deres på anmeldelser, så kan dere jo faktisk PRØVE spillene.

Mario Kart-kopi? Neppe.

Et spill som er jævla gøyalt i multiplayer og tilbyr en ganske så original måte å styre et racingspill på? Oh yes!

Den posten der var skremmende lik en post jeg leste på Nintendo-forumet du! Men jaggu var det visst samme karen som sto bak innlegget. Ante ikke at du var medlem her, aldri lest så mye som en post av deg her før. Er registrert som sporty på NF om du lurte, du har sikkert aldri hørt om meg før :)

 

Jaja, back to topic. Synes heller ikke dette spiller ser så utrolig dårlig ut. Men har aldri prøvd det. Hvem vet, kanskje jeg gir det en sjanse en gang?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Okei, sorry unnskyld leimeg beklager entschuldigung desculpa pardon me men dette spillet suger enorme menger hesteavføring.

Det måtte bare sies, og ja, jeg har spilt det. IKKE kjøp møkkete gamecube-konvertert oppgulp som dette, så vil spillutviklerne forhåpentligvis skjønne at kvalitetsspill selger. Kjøp Zack & Wiki, kjøp Galaxy, kjøp No more heroes. Styr unna dette. Hvis du absolutt vil ha hjernen maltraktert og mishandlet av dette digitale produktet, så kjøp det heller brukt på EB Games eller noe. Sikkert 4-5 kopier der fra uheldige sjeler allerede.

Endret av ostesaks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...