jabathehutt Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei allesammen jeg begynner og bli skikkelig lei Get og dom sitt bredbånd som detter ned en gang i uken. Men det er aldri drifts problemer i vårt område sier dom . Så jeg lurer på om det finnes noen gode leverandører i det norske land som gir god service og den hastighet som du betaler før som jeg og lurer på med Get. Jeg har Extreme den 26 ned 2 opp. I vart fall jeg vil veldig gjerne ha noen gode tips om bredbånd i Oslo jeg bor der viktig og si. Mvh J Lenke til kommentar
oleanl Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei allesammen jeg begynner og bli skikkelig lei Get og dom sitt bredbånd som detter ned en gang i uken.Men det er aldri drifts problemer i vårt område sier dom . Så jeg lurer på om det finnes noen gode leverandører i det norske land som gir god service og den hastighet som du betaler før som jeg og lurer på med Get. Jeg har Extreme den 26 ned 2 opp. I vart fall jeg vil veldig gjerne ha noen gode tips om bredbånd i Oslo jeg bor der viktig og si. Mvh J Dersom bredbåndet ditt detter ut ofte og leverandøren ikke har driftsproblemer betyr vel dette at du bør sjekke kablingen i boligen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå