moah Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Har dere noen forslag til å modde mitt Chieftec MX sølv kabinett? Har tenkt på plexiglas ogsånt? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 åååååååh!!! e d så vanskeligt?? ... ja! :D:D plexi..isje sånn som alle ha,tenk fram noe annet plz skaff dg katoder og sound control kanskje du kunne gravere ut noen kule mønster eller eventuelt male noe på den andre siden av kabinettet =) lykke til Lenke til kommentar
Stitch- Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvis det er matrix-kabinettet, så kan du jo sette massevis av multicoloured LEDs i front der alle hullene er. Det bli überstyish! 8) 8) 8) Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 forslag til mod: LAG ditt eget kabinett å mod det=) holler på å lager et selv=) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 ta vekk alt uten om Ramma, og smekk opp plexi! Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 hmmm det er ikke min stil...d blir for støgt...får se alle ledninger det er ikke så fint mener no jeg Lenke til kommentar
moah Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 takk for alle svarene! Skal bestille katode eller noen led's da jeg får råd til det! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 litt info om katodene da. Blacklight: veldi svak. og kan ikke brukes sammen med andre katoder siden den da blir blenda. rød: mer rosa enn rød gul: fet hvit: fet vis du bare har hvite. men ellers vil den blende alle de andre blå: noe svak men lyser fint vis du har 3 stk . lilla: mer eller mindre hvit med rosa skjær i. minner litt om uv´en. grønn: perfekt. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 lilla: mer eller mindre hvit med rosa skjær i. minner litt om uv´en. Den lilla er faktisk ikke så hvit som enkelte vil ha det til: http://www.home.no/dummegaas/case_m%f8rkt1.JPG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Ikke så hvit men mer rosa enn lilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå