Rescue me Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg skal bestille ny PC snart og lurer på hvilket OS jeg skal ha. En ting er jeg sikker på og det er at det skal være Visa (pga DirectX10). Blir vel Premium eller Ultimate, men jeg lurer på hva forsjellen er? Hva er bedre i Ultiamate? Lurer også på om jeg skal ha 32-bit eller 64-bit. Kommer til å ha 4 GB RAM på PC-en. PC-en skal brukes til spilling (også litt eldre spill), Vegas 7/8, DVD Architect, Adobe programmene, programmering, musikkavspilling og surfing på nette. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Med 4gm ram og for fremtiden ville jeg klart valgt 64bits versjonen. Har akkurat inst og igangkjoerer/tuner i disse dager. Til naa helt totalt overaskende knall-bra. Naar det gjelder spilling saa maa jeg ogsaa si etter aa ha fulgt med her paa forumet siste maanedene relatert til den samme problemstillingen virker ogsaa eldre spill aa fungere helt fint. Ang forskjell paa de forskjellige Vista versjonene - sjekk her http://www.microsoft.com/windows/products/...ons/choose.mspx Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Takk for svar . Bir vel 64-bit OS da hvis ingen sier noe annet. Ser at Ultimate "inneholder" Premium og Business. Hmm , veldig usikker på hva jeg skal velge. Tror ikke akkurat at jeg kommer til å bruke Buisness delen av Ultimate noe særlig, men har på en måte litt lyst på den. Koster jo ikke så veldig mye mer heller (500 kroner). Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Legg de 500kr i noe annet ny mus, tastatur, bedre skjermkort etc Om ikke jeg tar helt feil kan du jo oppgradere til Ultimate senere om det mot formodning skulle vare noedvendig Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) slettet pga dobbel post Internettet her er som i sirup av og til... Endret 19. desember 2007 av maypenray Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg ser sammenligningen av de forskjellige versonene, men hvor mye har det å si for den vanlige brukeren? Vurderer å gå over til Vista selv, bruker den til en del, videoredigering nå og da, surfing, noe spilling... hva burde jeg velge? Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg ser sammenligningen av de forskjellige versonene, men hvor mye har det å si for den vanlige brukeren? Vurderer å gå over til Vista selv, bruker den til en del, videoredigering nå og da, surfing, noe spilling... hva burde jeg velge? Var i samme situasjon selv og det er meget mye som er saaa kjekt aa ha bl a Vista Ultimate. Valgte til slutt Hoem Premium som en mellomloesning. Etter ett par uker har jeg overhodet ikke angret MEN kan jo vaere for tidlig aa si enda... For den vanlige mannen opp til den private klupper brukern tror jeg -personlig- Home Premium er mer enn bra nok.... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 skjønner ikke hvorfor det skal være så mange versjoner av vista. ultimate, basic, home premium osv. de burde lært noe fra mac. en versjon med alt på Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 skjønner ikke hvorfor det skal være så mange versjoner av vista. ultimate, basic, home premium osv. de burde lært noe fra mac. en versjon med alt på Er vel for å tjene penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå