Gå til innhold

God of War III release 15 nov 2008?

Allt í lagi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde du søkt litt hadde du funnet denne tråden, der det står;

"Release Date for God of War Confirmed

Posted by Cain141, 15 hours ago Dec 8, 2007 16:29

We were recently able to get confirmation for the release of God of War 3. After speaking to the developers at the Video Game Awards, they confirmed with us, that the long assumed date of 2009. The title will support 1080p graphics and will have both sixaxis and rumble support. Unfortunately, we have little more info that we care share with you at this date; however, please check back for updates, as new information comes in."

Lenke til kommentar
Tro om grunnen til at de slapp GoW I og II i mars er fordi Mars var den romerske krigsguden, eller om det bare var tilfeldig (noe jeg nekter å tro)?

Hehe. Selvfølgelig ikke. Måneden mars heter på engelsk march, mens krigsguden heter Mars som på norsk.

Så overhodet ingen sammenheng der. Bare at spillene har vært ferdig da. Men foreløpig ser det ut for at Chains of Olympus kan få release i mars. Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Hehe. Selvfølgelig ikke. Måneden mars heter på engelsk march, mens krigsguden heter Mars som på norsk.

Så overhodet ingen sammenheng der. Bare at spillene har vært ferdig da.

The name of March comes from ancient Rome, when March was the first month of the year and called Martius after Mars, the Roman god of war.

Link.

Er nok en sammenheng der ja. Men har aldri tenkt over at GoW kommer ut i krigsgudens måned. Bra observert Eldritch ;)

Lenke til kommentar

Ok, legger meg flat. Bra du oppklarte sammenhengen.

Men tror ikke det var planlagt på noen måte. Rart hvis spillet var ferdig i januar, men så sa lederen, "nei, vi venter til Mars, siden det er krigsgudens måned". Dessuten har ikke spillet noe med romersk mytologi å gjøre, og ja, jeg vet at romersk mytologi er en blåkopi av gresk mytologi.

Lite kreative de der romerne.

Lenke til kommentar

Noe av grunnen til å vente til mars, kan være for å få det inn i det nye årets budsjett. En storselger som GoW ser bedre ut på begynnelsen av et nytt budsjett, enn på slutten av ett.

Men hvis spillet var ferdig i januar, og de hadde bestemt seg for å gi det ut i mars, så har utviklerne fått to ekstra mnder til å finpusse på spillet. Noe som gir bedre resultat.

Og som vi alle vet, så har utviklerne av GoW, vært flink til å finpusse, for det er ikke mye å sette fingeren på i spillene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...