Snerk Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nøyaktig hvordan funker det ikke? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fikk det ikkje te alikavel hvis det e sant det du sier shaker så kan det være derfor mitt ikkje funker. eg kjøpte spillet i en helt vanlig norsk butikk, så ikkje før en uke etterpå at det var amerikans versjon. Faen får håpe det ikke er derfor ... gidder ikke kjøpe et nytt spill bare pga Operation Dawn. Ja ja bare et par timer til jeg er hjemme så jeg kan teste. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er litt skeptisk til de norske oversettelsene. Omega fabrikken liksom? Hva er det de lager der da:P Dropships kanskje? Det ser jo heller ut som en haug med bunkere overalt om natta. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fikk det ikkje te alikavel hvis det e sant det du sier shaker så kan det være derfor mitt ikkje funker. eg kjøpte spillet i en helt vanlig norsk butikk, så ikkje før en uke etterpå at det var amerikans versjon. Faen får håpe det ikke er derfor ... gidder ikke kjøpe et nytt spill bare pga Operation Dawn. Ja ja bare et par timer til jeg er hjemme så jeg kan teste. Håper ikkje eg heller. håper i så tilfelle at det bare en en liten glitch. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Ok patchet spillet til v.1.20 og gikk til downloads hvor det sto at det ikke er noe "new content available". Regner med at det vil si at vi som importerte fra USA er fucked? Edit: Nvm fant OD i PlayStation Store Endret 22. desember 2007 av shaker Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Oj. Det virker sånn. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Lastet ned OD fra PlayStation store men jeg kan ikke joine noen av serverne som har det mappet siden det står at jeg ikke har booster packen ... 45 kr i dass. Edit: Nei ser ikke ut som det er noe anen mulighet en å kjøpe hele spillet på nytt ... siste gang jeg kjøper noe det står "Incognito" på. Endret 22. desember 2007 av shaker Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Lastet ned OD fra PlayStation store men jeg kan ikke joine noen av serverne som har det mappet siden det står at jeg ikke har booster packen ... 45 kr i dass. Edit: Nei ser ikke ut som det er noe anen mulighet en å kjøpe hele spillet på nytt ... siste gang jeg kjøper noe det står "Incognito" på. Du husket og installere booster pakken etter du lastet det ned? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 De med import spill er#¤¤#¤. Med sone 1 spill må en kjøpe pakken fra us store. Det vil si starte spillet fra begynnelsen med nytt nick etc. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 De med import spill er#¤¤#¤. Med sone 1 spill må en kjøpe pakken fra us store. Det vil si starte spillet fra begynnelsen med nytt nick etc. Jeg har amerikans Warhawk, det koster 7.99 USD og er available nå! Lastet ned jeg da! EDIT: Da var Omega Dawn nede, sykt fett ass! Lenke til kommentar
shaker Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 De med import spill er#¤¤#¤. Med sone 1 spill må en kjøpe pakken fra us store. Det vil si starte spillet fra begynnelsen med nytt nick etc. Jeg har amerikans Warhawk, det koster 7.99 USD og er available nå! Lastet ned jeg da! EDIT: Da var Omega Dawn nede, sykt fett ass! Det funker hvis man spiller med US account og har penger på den men jeg kjøpte Blu-Ray versjonen av spillet i canada men har spilt på min norske account. Og hvis man da laster ned Omega Dawn fra PSN så funker den ikke ... Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Hvis det er noen som har problemer med "“Cannot find key in locset” etter installering av 1.2 update eller Omega Dawn, så er løsningen å slette Warhawk folderen i "Spille datatjeneste" (ikke i "Lagret datatjeneste"). Da må du laste ned Omega Dawn og installere det på nytt (ikke selve Warhawk), men du mister ikke rang eller andre ting, for det er lagret på spillserveren. Endret 23. desember 2007 av Gaervern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå