calle23 Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) http://blog.us.playstation.com/ Spennende greier. Da er det bare å spille:) Vil det si at Warhawk-store kommer i dag det da? Endret 19. desember 2007 av calle23 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Blir bra dette ja. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10145334 Har ikke hørt om denne warhawk-store før, men utifra bloggen ser det ut til at den kommer ut i dag sammen med 1.2 ja. Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Der var det litt om det ja. Men det er vel nesten så det fortjener en egen tråd. Må si jeg er spent på hva warhawkstore kommer til å inneholde. Noen som har lastet ned ennå? Var vel her 11.00 i formiddag? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Blir bra dette ja. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10145334 Har ikke hørt om denne warhawk-store før, men utifra bloggen ser det ut til at den kommer ut i dag sammen med 1.2 ja. Hva kan du kjøpe i Warhawk-store? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Hva kan du kjøpe i Warhawk-store? Omega dawn blir tilgjengelig der ser det ut til. Vet ikke om det blir noe mer. Får sjekke i kveld. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Starta Warhawk i sted, og patch 1.2 ble lastet ned. Er den ny? Lenge siden jeg har prøvd Warhawk, så jeg aner ikke om den er ny eller gammel. Kom ikke inn på online, men. "Server not responding" var eneste som kom opp... Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Starta Warhawk i sted, og patch 1.2 ble lastet ned. Er den ny? Lenge siden jeg har prøvd Warhawk, så jeg aner ikke om den er ny eller gammel.Kom ikke inn på online, men. "Server not responding" var eneste som kom opp... Den er ny ja, bare se på første post der det står om oppdateringen og oppgraderingspakken. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Statser på at vi i norge også vil kunne få Omega Dawn Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 De holde på å oppdatere serverene no, så kan ikkje spille riktig enda Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Fuck up av Incognito vissnok. Omaga dawn booster pack ble utgitt tiligere i dag, ..gratis! Må ha blitt fikset nå siden jeg finner ikke det noen plass på US eller EU ps-store. http://www.ps3fanboy.com/2007/12/19/operat...lable-for-free/ Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Jeg har amerikans Warhawk, det koster 7.99 USD og er available nå! Lastet ned jeg da! EDIT: Da var Omega Dawn nede, sykt fett ass! Endret 19. desember 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Da var Omega Down ute. Kostet den nette sum av 45 kroner tror jeg. Nå blir det spilling med battle ship:) Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Ganske fin pris må jeg si Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Her er mitt førsteinntrykk etter litt spilling. Først litt skuffet over dropshipet. Det var vanskelig å styre og var tregt. Men det vokste på meg og jeg kan se for meg at dette løfter warhawkopplevelsen når det er mange med i spillet. Den nye banen var veldig artig synes jeg. Mange gjemmesteder osv. Har ikke prøvd noen av de nye brettene på de gamle banene. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Har spilt en del med booster pakken nå. Dropshipet er veldig festelig. Morsomt å være med i flyet når det er helt fullt med folk. Selv om vi fikk ikke gjort så mye klokt de gangene det skjedde. Flyet er på ingen måte uovervinnelig, synes nesten det ble litt lett skutt ned. Håper på at etter som folk har spilt en del med det oppstår det litt mer co-ordinert teamplay med det. Personlig er jeg hvertfall litt usikker på hvordan det kan brukes best nå. Med det er et veldig velkommen tilskudd til warhawk. Det nye kartet falt også i smak. Det er stort og det liker jeg. Er kanske litt mørt og kjedelig også, men jeg har bare såvidt spilt det. Får se etterhvert. Menneh, two thumbs up fra meg. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Spilt litt jeg også. Det nye kartet var D-I-G-E-R-T. Skulle nesten vært 64 spillere som maks der. Ser for meg at dropskipet kan ha nytte av seg mest i klankamper, hvor ting går litt mer kontrollert for seg. På offisielle servere blir det mer av jævelskap at man plukker opp folk, og setter dem av et annet sted... Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Mmh ja. Det er definitivt plass til flere enn 32 stk. på det nye kartet. Håper det kommer i en patch ellerno. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Eg får det ikkje te å funke. Noen som vet ka som e problemet? Edit: Nevermind, fant det ut Endret 20. desember 2007 av GhostViper Lenke til kommentar
shaker Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Funker Operation Dawn selv om man har importert spillet fra USA? Leste på at annet forum at det ikke gikk å laste ned OD da :| Er på jobb så kan ikke teste om dette stemmer. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Fikk det ikkje te alikavel hvis det e sant det du sier shaker så kan det være derfor mitt ikkje funker. eg kjøpte spillet i en helt vanlig norsk butikk, så ikkje før en uke etterpå at det var amerikans versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå