Kaksa Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hallo eg har no søkt litt på forumet, men søkefunksjonen er sopass dårlig at eg ikkje har funnet noko om emnet.. (anna en 14444 treff) eg skulle gjerne hatt noko tips i korleis eg kan lage visittkort.. prøvde litt me maler i OfiiceXP, uten vidare hell.. nokon forslag? -Kim- Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hvis du har et bildebehandlingsprogram kan du lage visittkort der. Der får man også mulighet til mer kreative løsninger enn i word. MLW Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 som Paint Shop Pro 7.0 du meine? er der ferdig laga maler eller skal eg lage heilt fra begynnelsen? -Kim- Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du må nok lage dette fra begynnelsen. MLW Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Er det ein måte å få skrevet ut mange på eit ark? har ikkje testet programmet so masse.. eventuelt eit anna prog. eg kan bruke til det..? takk for hjelpa so langt! -Kim- Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 I Publisher finner du ferdige maler til visittkort som kan skrives ut mange på a4 ark..tror det skal være det i Word og. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 www.download.com Søk på buisness card eller noe sånt... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 publisher? er det Microsoft office det? synst eg har sett namnet før, men husker ikkje noko om det -Kim- Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 publisher? er det Microsoft office det? Nei, det er et eget program... MLW Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg har brukt business card designer, enkelt og greit, mange muligheter, støtter de fleste visittkort-typer, også de en får på chlas olsson. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå