MysticoN Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg er rett og slett på jakt etter noen som kan ta på seg et lite oppdrag. Jeg har kjøpt her og nå utgaven av monopol, men savnet for å ha papir penger blir stort. monopol er ikke det samme uten papir penger. så vist det er noen som kunne tenke seg å lage noen penger til monopol så hadde det vært kjempe fint. sedler jeg trenger: 10 000 50 000 100 000 250 000 1 000 000 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 http://www.hio.no/var/storage/images/stude...ddel_medium.jpg Fant denne. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 http://www.hio.no/var/storage/images/stude...ddel_medium.jpgFant denne. takekr for svar, men ikke helt hva jeg var ¨på jakt etter. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 I bring to you... Så kan du slenge inn de verdiene du vil selv.. Jeg har fra "50 øre" og opp til "10.000.000.000 kr" Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) I bring to you... Så kan du slenge inn de verdiene du vil selv.. Jeg har fra "50 øre" og opp til "10.000.000.000 kr" You bring it to me:p MEN.. hadde likavel håpet på noe litt mer fansy, vist ikke så er dette bra nokk, men hadde vært fint om noen kunne skrevet inn summene jeg ønsker. har en defekt pc hjemme, og her på jobb kan jeg ikke instalere program. Forsjkellige farger hadde også vært fint. Endret 19. desember 2007 av MysticoN Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Blir ikke noen annen design fra meg (gidder ikke), men her er "pengene" påført verdier, samt croppet litt. gryn.zip Paint er en fin ting og fungerer utmerket til "falskmyntneri.. Dette er et scan av originale Damms monopolpenger fra 1971 eller deromkring (gamle "10-kronen"). Har fjernet "Et spill fra Damm" og lagt til verdier. Forsjkellige farger hadde også vært fint. Enkleste måten å få forskjellige farger er å gjøre som meg, kjøp forskjellig farget papir Endret 20. desember 2007 av Bikeridr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå