Osse Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Tja siden jeg nå leker meg med oppsett, så kommer her mitt beste forslag til pc opptil kr 5000,- prisguiden Osses beste forlag til PC til kr 5000,- Fordeler Enkel klokking med AMD overdrive Mulighet for Crossfire Mulightet for oppgradering til Phenom (når den engang blir anbefalbar) Bakdeler Billig, ram, kabinett og psu, kvalitet ? Lenke til hovedtråd Endret 19. desember 2007 av Osse Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 hummm? var ikke denne tråden allrede på 4000 for en times tid siden? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kan vel si at du kan få et problem å kjøre crossfire, pga strømforsyning og plassmuligheten i kabinettet - det jeg ser av dårlige ting her. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Jo men prøver å sette opp de beste pc i 1000 kr intervall, 4000,- egen tråd, opp til 5000 egen tråd osv slik at opp til , samt tenke på oppgraderingsmulighter, maks ytelse for misnt mulig kr. Kompromisser må inngåes og har lyst til å see hva som gir mest for penge, i alle prisklasser, ser gjerne at noen setter opp alternative oppsett, i alle grupper, la oss si til kr 15 000,- så lenkes det til de i hovedtråden. altså -4000.- , opp til 5000,-, opp til 6000,- , opp til 7000,- osv. Med fordeler og ulemper til alternativ. Edit:stor feil i handlevogn rettet opp, Endret 19. desember 2007 av Osse Lenke til kommentar
riroil Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Greit nok tiltak, men det kommer så ofte nye produkter at tråden vil være utdatert etter 14 dager. Dessuten er jo folks bruk forskjellig. En skal ha en spillepc, mens en annen skal ha kontorpc og en 3 skal ha en mediacenter. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Egentlig er det mest for nysjerrighets skyld, samt å få innspill om diverse nyttinge ting, og siden prisguiden bruker så oppdaters jo handlevogner automatisk. Og så er jeg litt spent på når en bør gå for bedre cpu --- istedet for å øke gpu kapasitet.... , når er det Intel tar helt over. Tror det blir på rundt 8000,- Da jeg ikke kan se noen grunn til å anbefale noen dyrere cpu en amd black editoion 5000+ sammen med 7xx chipset. 6400 black edition tviler jeg på er verdt penga. Og brukter vi som liker å følge med disse tråder så ble jo trådene oppdatert når en etterhvert, er jo inga statisk med det å bygge data, det er jo det som gjør det morsomt. Disse trådene er ment for beste gameroppsett en kan få for x antall kroner. PS, er litt kjedelig å være AMD fanatiker... tviler at jeg vil kunne anbefale noe oppsett til over 8500 med amd. Spørs tester av 9600+ BE Jeg har ikke snøring på Intel og hva som er bra når det gjelder et Intel oppsett, så hadde liksom håpe på alternativer innenfor prisgruppene, fra gode intelbyggere. Og det er helt sikkert bedre AMD byggere en meg her på forumet. Også har vi de hersen kombinerteløperene Endret 19. desember 2007 av Osse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå