Akrabra Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hey sitter nå å spiller xbox 360 versjonen av oblivion, game of the year edition Kommet et lite stykke på main quest, og fant nettopp ut at jeg får ikke lov til å joine the blades, har spurt jauffre 100 ganger, men ingenting skjer.. noen som har hatt samme og problemer og kanskje funnet løsninger!? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hey sitter nå å spiller xbox 360 versjonen av oblivion, game of the year edition Kommet et lite stykke på main quest, og fant nettopp ut at jeg får ikke lov til å joine the blades, har spurt jauffre 100 ganger, men ingenting skjer.. noen som har hatt samme og problemer og kanskje funnet løsninger!? Hei Har brukt veldig mye tid på Game of the Year-utgaven av Oblivion på Xbox 360, og har aldri hatt problemer med å bli medlem av The Blades. Det hadde hjulpet om du kunne utdype problemet. Hva sier Jauffre når du ber om å få bli medlem? Eller skjer det ingenting? Er du sikker på at du rett og slett ikke er mislikt av Jauffre? Da får du nemlig ikke være med før han liker deg bedre (her gjør et charm-spell vidundre). Det samme gjelder også når du skal bli medlem andre steder. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Kom nettopp på at jeg klarte å stjele noe fra han i weyon priory! hvor lang tid før han liker meg igjen? og siden du har spilt en del på xbox 360 , hva er disc 2 til ? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kom nettopp på at jeg klarte å stjele noe fra han i weyon priory!hvor lang tid før han liker meg igjen? og siden du har spilt en del på xbox 360 , hva er disc 2 til ? Da har vi nok funnet grunnen til at han ikke liker deg så veldig godt akkurat nå. Fortsetter du hovedquest blir han gladere i deg (beklager hvis dette høres ut som en datingsimulator :!, men som sagt kan du også kaste et charm spell for å ordne på dette med en gang, uten å måtte gjøre quests. En annen mulighet er å bruke "Persuade"-valget du finner under de emnene du kan snakke med Jauffre om. Spillplate nummer to brukes for å legge Knights of the Nine og tilleggspakken Shivering Isles inn på harddisken. Du installerer innholdet fra spillplata én gang, deretter fortsetter du med spillplate nummer en. Det nye innholdet vil da være tilgjengelig. Blant annet vil figuren din høre et rykte om en merkelig dør i Nibel Bay, som er starten på handlingen i Shivering Isles Veldig interessant, men jeg vil nok anbefale å bruke mer tid på Oblivion først. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 takker for all hjelp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå