Dimnar Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kvaliteten på six axis kontrollen er gansek laber syns jeg, Firkant knappen min har en lei tendens til å henge seg opp, og jeg har ikke brukt den mye. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kvaliteten på six axis kontrollen er gansek laber syns jeg, Firkant knappen min har en lei tendens til å henge seg opp, og jeg har ikke brukt den mye. Har ikke eg opplevd..og eg har brukt mine mye Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Synes dualshock 3 kontrollen var ein markant forbedring frå makkverket kalla sixaxis.. har ikkje testa kor mykje den tåler men meir robust er den, ergonomien er forsatt 1994 då, men det er ein anna sak. Lenke til kommentar
askldkalssda Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Haha! Jeg vet ikke... men jeg... elsker når folk blir så forbanna! Jeg ble god i Tekken husker jeg... og det tror jeg BARE pga. kameraten min knuste Playstation kontrollene sine og alt! Så brukte han og slå meg i tillegg! Haha... gode minner ^^. Hvorfor blir jeg så glad av sånnt ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har selv mistet ned spakene(DS3 kontrollen) men har aldri ødelagt den gulvet mitt består jo av hard betong. Om du hiver den vegg imellom så er det ikke rart den blir ødelagt, hehe. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Da vet jeg hva jeg skal skrive ned på ønskelista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå