OscarWoHA Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Husker A- og B-knappen på NES var noe dritt. Huff. Men morsomt at Rasch har ødelagt to sixaxiser. Respekt Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Å kaste/banke/sparke/slå/skyte/kakke spakene må da være litt dumt om man ikke vil ødelegge de? Tror ikke Sony tenkte på sinte COD4-spillere når de planla SIXAXIS-kontrollene Lenke til kommentar
arokh Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Aldri skjønt det der med å knuse tastatur og spaker. Bortkasta penger spør du meg... Har man ikke mer selvkontroll er det noe galt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Slutte å tulle arokh. Vi er menn, og vi må da få lov til å frigi litt aggresjon på mannlig vis? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 hehe ser ikke noe galt i å bli irritert over å dø når man minst venter det, eller dø samme sted over og over igjen! men jeg lar det gå utover sofa puter eller noe istedenfor, playstation kontroller er for verdifulle! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Ja, og det skal være sagt at jeg sa ''neeeeii'' rett etterpå. Den andre var det virkelig ikke meningen skulle bli ødelagt, derfor jeg ble så overrrasket. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Slutte å tulle arokh. Vi er menn, og vi må da få lov til å frigi litt aggresjon på mannlig vis? Kvinner da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Da mi har da gang på gang kastet 360 kontrollen i sofaen og vel så det, er man nok forbanna er det ingenting i veien for litt brutal utagering, man eller kvinne Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Husker en venninne av meg.. Jeg kunne ikke spille tekken (som for øvrig er det spillet osm vekker mest aggresjon noen gang) med henne fordi hun slo meg! Å jeg vil vil understreke at hun slo ganske hardt til jente å være! Det hele endte ganske kaotisk med han hun løp ut av rommet gråtende med brukket nese .. Ok den siste var en spøk! Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Noen som vet når DS3 kommer til Norge? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Rundt mars/april sies det. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Glad jeg kjøpte meg en fra yesasia.com, deilig med rumble Lenke til kommentar
artaz Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 hehe ser ikke noe galt i å bli irritert over å dø når man minst venter det, eller dø samme sted over og over igjen! men jeg lar det gå utover sofa puter eller noe istedenfor, playstation kontroller er for verdifulle! Må vell sies at det gir ikke akkurat den samme følelsen å denge på noe mykt som en sofapute. Skal jo helst svi litt eller smelle for at det skal gi en tilfredstillende følelse. Får du til begge deler har du en god løsning, derav keyboard er populært. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nå har jeg ofisilet ødelagt 2 stk ps3 spaker. Den første var i ren aggresjon fordi jeg tapte i COD4, og det var forsåvidt den andre også, men den bare kakket jeg en gang i gulvet, så knakk den i to.Nå har jeg bare en spake igjen, og skla være mer forsiktig med den. Så det jeg skal frem til: De nye sixaxis tåler MYE mindre enn de gode gamle spakene! Det heter da ikke spaker Spaker er noe helt annet ! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Skal vi være så nøye med det da? Greit, jeg ødelegger ofisielt ordet ''spake'' i denne sammenheng, og erstatter det med det mer solide ordet ''kontroller''. Fornøyd? Endret 21. desember 2007 av Rasch Lenke til kommentar
dask Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 åååhh... rasch din tulling... det er ikke sånn kontrolleren skal brukes Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 åååhh... rasch din tulling... det er ikke sånn kontrolleren skal brukes Ikke? Det var sånn jeg oppfattet situasjonen. Nå vet du ihvertfall hva jeg vil ha i julegave hos deg! Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Skal vi være så nøye med det da? Greit, jeg ødelegger ofisielt ordet ''spake'' i denne sammenheng, og erstatter det med det mer solide ordet ''kontroller''.Fornøyd? Ordet "offisielt" skrives med to f'er, ikke "ofisielt".. Uansett, najs work Endret 21. desember 2007 av Articfare Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Du mener to f'er? Jo takk skal du ha. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Spørr du meg, så ser dette ut som en straffbar handling. Neppe kan kontrolleren selv ha hoppet fra bordet og ned i gulvet ha skapt slik skade. Konsollværnet kommer på døra di. (Merkelige brudd i plastikken, ser ut som du har brukt Tha Force og vridd i alle fall den ene kontrollern). Merkelige brudd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå