etoel Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har openSuSe 10.1 på en webserver og den er suverent stabil derfor har jeg ikke rørt den annet enn å oppdatere litt innimellom. Det har fungert helt fint helt til i forrige uke da jeg plutselig fikk beskjed om at yast ikke kunne åpne repository (har brukt gwdg.de) og det ser ut som om 10.1 er borte derfra. Måtte bruke opensuse.org, men den er ulidelig treg. Hvilke andre kan jeg bruke? Jeg vil gjerne unngå å oppgradere til 10.3 hvis jeg kan, det fungerer jo strålende (bortsett fra når jeg skal legge til en pakke). Forslag mottas med takk Lenke til kommentar
Fract Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Du kan jo ta en titt på denne listen. Her er det en del og velge mellom. http://en.opensuse.org/YaST_package_repository Bruker opensuse 10.3 selv og fungerer helt fint den. Kom seg betraktelig etter de første updates. Så du trenger ikke være redd for en oppgradering. Lenke til kommentar
etoel Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Du kan jo ta en titt på denne listen. Her er det en del og velge mellom. http://en.opensuse.org/YaST_package_repository Bruker opensuse 10.3 selv og fungerer helt fint den. Kom seg betraktelig etter de første updates. Så du trenger ikke være redd for en oppgradering. Takk for hjelpen, har lastet ned imaget til 10.3 og tatt backup av disken Regner med at installeren selv fikser oppgraderingen. Lenke til kommentar
Fract Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Skal nok gå greit det. Personlig så liker jeg best og installere på ny, så er jeg sikker på at gammalt skrot blir fjerna. Men er vel smak og behag. Lykke til. Lenke til kommentar
etoel Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Skal nok gå greit det. Personlig så liker jeg best og installere på ny, så er jeg sikker på at gammalt skrot blir fjerna. Men er vel smak og behag. Lykke til. Ikke uenig, men er veldig usikker på hva jeg trenger å ta backup av for å slippe for mye arbeid... - Selve databasen (mysql) - Apache settings - Php setting (php.ini) [Kan kanskje ta kopi av hele katalogen her - alle php katalogene) - Documentroot + brukerfilene Får prøve meg frem (tar bare så mye tid...) Takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå