Blib Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Prøvd å bytte porten du har minnebrikkene i også? testet me minebrikker fra en annen maskin eller noe som du vet funker? Edit: Hvis du fant utav problemet eller noe slikt så vennligst la posten være som den var, ikke forandre den eller edite på den, og post en reply under heller. Kjekt hvis andre har lignende problemer så kan de søke på det. til info, så hadde fyren problemer med PCen. Funket ikkke helt perfekt.. Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Skal vi hjelpe deg trenger vi litt info. Hvor låser den seg, under innstalasjon? Hvilken pc er det du har? Drivere? Låser den seg under spesielle situasjoner? Starter et spill eller noe? Hvilket operativ system bruker du? Maskinvare? Hvis ikke er det ikke mulig å svare skikkelig på ditt spøsmål. Mvh Koskov Lenke til kommentar
Christian Nokling Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg har en amd 1,4 abit kg7 lite 768 mb ddr ram xp pro Tror jeg har løst problemet, skrudde ned Cpu fra 1,4 til 1,3 Det ser ut til og funke den har ikke klikket siden jeg gjorde denne endringen. TAkk Cn Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Denne posten gir visst ikke så mye mening mer.. På tide å stenge den? Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hva er poenget med å fjerne spørsmålet, og endre subject til en takk? Da faller mye av poenget med dette forumet bort. Mange etter deg vil kanskje søke etter samme problem, og da finne svaret her. Kutt ut slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå