athorb Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Det er egentlig opp til trådstarter. Som trådstarter sier jeg: Da denne tråden ble startet i slutten av desember i fjor, var det fortsatt en hel haug av fjorårets filmer som ennå ikke hadde blitt satt opp i Norge. Derfor var det logisk at tråden skulle omfatte filmene som ble vist i Norge i løpet av 2007. Godt mulig at jeg var litt tidlig ute med å starte opp en slik tråd, men Dotten mekket tross alt en slags 2.0-versjon av den på et senere tidspunkt med avstemning og alt. Da følte jeg at denne tråden i bunn og grunn hadde utspilt sin rolle, men er grei til sitt bruk, uhøytidelig oppramsing av de ti beste filmene du så på kino i 2007. Jeg gidder ikke sette foten ned og bestemme at det ikke er lov å inkludere eldre filmer, men hvis folk føler at det blir feil må de bare utelate dem fra listen sin. Her råder det anarki, gjør som dere vil. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Men hvis vi absolutt skal gjøre det på den andre måten: Vips, der forsvant hele sju filmer fra listen. De som opprinnelig var der står i kursiv. 1. Dykkerklokken og Sommerfuglen 1,1. No Country For Old Men 3. Superbad 4. Zodiac 5. Knocked Up 6. The Simpsons Movie Jeg har tydeligvis bare sett 10 filmer fra 2007, så resten er ren listefyll: 7. Ocean's Thirteen 8. Shooter 9. Transformers 10. Smoking Aces Memo to self: se fler av årets filmer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Trenger ikke forsvare tråden, den fungerer fint som den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå