Gå til innhold

Årets 10 beste

athorb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så Superbad just nu, og det var 1 stk. veldig artig film. Så da ramlet The Prestige av denne svært høytidelige listen, og med det i tankene var kanskje ikke året så helt gale allikevel. For The Prestige er overhode ingen dårlig film, det er bare det at den ble litt ødelagt for meg på grunn av alt for mye tanker om hvordan filmen ville være, og litt for høye forventninger. Der fant jeg forresten svaret på hvilken film jeg nå skal snurre igang i spilleren.

En skal ikke se bort i fra at denne listen kommer til å endre seg igjen, da fjordåret bød på enda noen filmer jeg har tro på, men dessverre ennå ikke har fått sett.

1. El Laberinto del Fauno
  2. The Fountain
  3. Shoot'em Up
  4. 300
  5. Bourn Ultimatum
  6. Superbad
  7. American Gangste
  8. Apocalypto
  9. Knocked Up
  10. Juno

Lenke til kommentar
Jeg ser lite av I Am Legend på disse listene. Jeg synes den var utrolig bra, visste ikke at Will Smith var en så god skuespiller.

den er på min liste :) ja smith spiller veldig bra, han et par filmer han er enormt god i blant annet The Pursuit of Happyness. flott skuespiller

Lenke til kommentar

1. Sunshine

2. The Man From Earth

3. Superbad

3. This Is England

5. Die Hard 4.0

6. The Last King Of Scotland

7. Knocked Up

8. American Gangster

9. Transformers

10. Shoot 'Em Up

Ingen leif at Superbad og This Is England deler tredjeplassen...

Det er og mange filmer jeg ikke har fått sett enda. I Am Legend, Knocked Up, TAoJJbtCRF, og Grindhouse filmene er ikke sett, men jeg har tro på at noen av dem kan snike seg inn...

Edit: Nå har jeg sett Knocked Up og I Am Legend. Sistnevnte nådde ikke opp på lista egentlig. Will Smith var god, men filmen var ikke noe spesielt i mine øyne.

Knocked Up stjeler seg inn på 7. og dytter Hot Fuzz ut...

Endret av foffle
Lenke til kommentar

En smule oppdatert liste:

1: The Fountain

2: The Prestige

3: Pans Labyrinth

4: Letters from Iwo Jima

5: Zodiac

6: Rattatouille

7: TAoJJbtCRF

9: Bourne Ultimatum

9: Sunshine

10:This is England

Jeg må fortsatt få sett Michael Clayton hvis vi forholder oss til norske utgivelsesdatoer.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Jeg ser lite av I Am Legend på disse listene. Jeg synes den var utrolig bra, visste ikke at Will Smith var en så god skuespiller.

den er på min liste :) ja smith spiller veldig bra, han et par filmer han er enormt god i blant annet The Pursuit of Happyness. flott skuespiller

Den skulle vært på min liste også, men jeg skrev listen før jeg så den.

Lenke til kommentar

Må bare si meg enig i den, han var glimrende i Pursuit of Happyness og ble vel også Oscar-nominert for den rollen.

Lenke til kommentar

Eastern Promises må nok inn på min liste. Solid stykke film og Viggo Mortensen gjør en flott figur. Folk forventer kanskje mer av Cronenberg, men jeg fant filmen veldig tilfredsstillende. Subtil stil som passet den bra. Ikke helt hva jeg forventet, men allikevel godt fornøyd.

Lenke til kommentar

Enda en film jeg skal ha på listen. Ut: Sunshine Inn: Eastern Promises

1: The Fountain

2: The Prestige

3: Pans Labyrinth

4: Letters from Iwo Jima

5: Zodiac

6: Rattatouille

7: TAoJJbtCRF

8: Bourne Ultimatum

9: Eastern Promises

10:This is England

Lenke til kommentar

1. Superbad

2. Transformers

3. Die Hard 4

4. I am Legend

5. Knocked Up

6. American Pie Beta-House

7. 300

8. Death Proof

9. Shooter

10. Shoot Em Up

Edit: Kom på at American Pie Beta House kom ut i år?

Endret av MrUrge
Lenke til kommentar

Her blir min liste:

1. The Prestige

2. Hot Fuzz

3. Shoot'em Up

4. El Laberinto del Fauno

5. Superbad

6. Mr. Brooks

7. Knocked Up

8. I Am Legend

9. Sunshine

10. Eastern Promises

Merkelig at så få har valgt Mr.Brooks på listen sin :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...