Hopperesque Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kommer på noen få filmer jeg likte: No Country For Old Men, Inland Empire, Michael Clayton, Zodiac og The Bourne Ultimatum. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg så Superbad just nu, og det var 1 stk. veldig artig film. Så da ramlet The Prestige av denne svært høytidelige listen, og med det i tankene var kanskje ikke året så helt gale allikevel. For The Prestige er overhode ingen dårlig film, det er bare det at den ble litt ødelagt for meg på grunn av alt for mye tanker om hvordan filmen ville være, og litt for høye forventninger. Der fant jeg forresten svaret på hvilken film jeg nå skal snurre igang i spilleren. En skal ikke se bort i fra at denne listen kommer til å endre seg igjen, da fjordåret bød på enda noen filmer jeg har tro på, men dessverre ennå ikke har fått sett. El Laberinto del Fauno The Fountain Shoot'em Up 300 Bourn Ultimatum Superbad American Gangste Apocalypto Knocked Up Juno Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg ser lite av I Am Legend på disse listene. Jeg synes den var utrolig bra, visste ikke at Will Smith var en så god skuespiller. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg ser lite av I Am Legend på disse listene. Jeg synes den var utrolig bra, visste ikke at Will Smith var en så god skuespiller. den er på min liste ja smith spiller veldig bra, han et par filmer han er enormt god i blant annet The Pursuit of Happyness. flott skuespiller Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hørt at han er god i "Ali" også. Skal sjekke den ut snart Lenke til kommentar
foffle Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) 1. Sunshine 2. The Man From Earth 3. Superbad 3. This Is England 5. Die Hard 4.0 6. The Last King Of Scotland 7. Knocked Up 8. American Gangster 9. Transformers 10. Shoot 'Em Up Ingen leif at Superbad og This Is England deler tredjeplassen... Det er og mange filmer jeg ikke har fått sett enda. I Am Legend, Knocked Up, TAoJJbtCRF, og Grindhouse filmene er ikke sett, men jeg har tro på at noen av dem kan snike seg inn... Edit: Nå har jeg sett Knocked Up og I Am Legend. Sistnevnte nådde ikke opp på lista egentlig. Will Smith var god, men filmen var ikke noe spesielt i mine øyne. Knocked Up stjeler seg inn på 7. og dytter Hot Fuzz ut... Endret 6. januar 2008 av foffle Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) En smule oppdatert liste: 1: The Fountain 2: The Prestige 3: Pans Labyrinth 4: Letters from Iwo Jima 5: Zodiac 6: Rattatouille 7: TAoJJbtCRF 9: Bourne Ultimatum 9: Sunshine 10:This is England Jeg må fortsatt få sett Michael Clayton hvis vi forholder oss til norske utgivelsesdatoer. Endret 4. januar 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg ser lite av I Am Legend på disse listene. Jeg synes den var utrolig bra, visste ikke at Will Smith var en så god skuespiller. den er på min liste ja smith spiller veldig bra, han et par filmer han er enormt god i blant annet The Pursuit of Happyness. flott skuespiller Den skulle vært på min liste også, men jeg skrev listen før jeg så den. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg ser lite av I Am Legend på disse listene. Jeg synes den var utrolig bra, visste ikke at Will Smith var en så god skuespiller. den er på min liste ja smith spiller veldig bra, han et par filmer han er enormt god i blant annet The Pursuit of Happyness. flott skuespiller Må bare si meg enig i den, han var glimrende i Pursuit of Happyness og ble vel også Oscar-nominert for den rollen. Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) 1. National treasure: Book of secrets 2. The golden compass Endret 6. januar 2008 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 1. 3:10 to Yuma 2. 300 3. Simpsons Movie 4. Ratatouille 5. Black Sheep 6. The Host 7. Apocalypto 8. Last King of Scotland 9. Ocean's Thirteen 10. Sicko Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eastern Promises må nok inn på min liste. Solid stykke film og Viggo Mortensen gjør en flott figur. Folk forventer kanskje mer av Cronenberg, men jeg fant filmen veldig tilfredsstillende. Subtil stil som passet den bra. Ikke helt hva jeg forventet, men allikevel godt fornøyd. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Enda en film jeg skal ha på listen. Ut: Sunshine Inn: Eastern Promises 1: The Fountain 2: The Prestige 3: Pans Labyrinth 4: Letters from Iwo Jima 5: Zodiac 6: Rattatouille 7: TAoJJbtCRF 8: Bourne Ultimatum 9: Eastern Promises 10:This is England Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) 1. Superbad 2. Transformers 3. Die Hard 4 4. I am Legend 5. Knocked Up 6. American Pie Beta-House 7. 300 8. Death Proof 9. Shooter 10. Shoot Em Up Edit: Kom på at American Pie Beta House kom ut i år? Endret 21. januar 2008 av MrUrge Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Av de jeg har sett: 1. Across The Universe 2. Stranded 3. El Laberinto del Fauno (2006, men la gå) 4. Eastern Promises 5. The Prestige 6. The Simpsons Movie 7. Die Hard 4.0 8. Bourne Ultimatum 9. Hot Fuzz 10. Shooter Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kommet en del bra filmer iløpet av 2007. Her er min liste.. 01. Hot Fuzz 02. Blood Diamond 03. Death Proof 04. Ocean's thirteen 05. 300 06. Superbad 07. The Bourne Ultimatum 08. Rocky Balboa 09. I Am Legend 10. Zodiac Lenke til kommentar
mESA Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Her blir min liste: 1. The Prestige 2. Hot Fuzz 3. Shoot'em Up 4. El Laberinto del Fauno 5. Superbad 6. Mr. Brooks 7. Knocked Up 8. I Am Legend 9. Sunshine 10. Eastern Promises Merkelig at så få har valgt Mr.Brooks på listen sin :o Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fracture Shooter Ratatouille Surf's Up Transformers Sicko I gode og onde dager – Chuck og Larry Hot Fuzz The Simpsons Movie Harry Potter og Føniksordenen Ingen spesiell rekkefølge utenom den på topp. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Merkelig at så få har valgt Mr.Brooks på listen sin :o Glemte den helt, er ikke alltid så lett å huske hvilke filmer som er fra 2007. Hadde nok skjøvet listen min fra 5 nedover. Er "Farvel Bafana" fra 2007... isåfall to endringer fra min side fra nr 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå