Dyver`n Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Slitter med varme!!, Tempen på cpu er 65+ og sysetem er 50+ og gpu er på 85+ når jeg spiller unreallt turnement 3... Datan har tendenser til å skru seg av, på grunn av overopphetting. Tro varme er grunnen, siden jeg må vente 5min før jeg får skrud den på igjenn. Har 3stk 120mm vifter, zalman 9700 cpukjøler og stock gpu kjøler, er smålig varmt på rommet fra før. Lurer på om disse varene holder til mitt system? Tror dere dette blir kaldt nok til å spille crysis på "high" graffik i 1680x1050 Har fått alle delene billige derfor så sprett utvalg. Har ikke montert dette enda! Vil få litt "brifing" først, og lese med fram! Har nå disse delene i en pappeske på rommet Swiftech CPU-vannblokk APOGEE GTX, med am2 plate AC vannblokk, aquagraFX, nVidia - 8800GTX AC vannblokk, chipset, "twinplex" (AC vannblokk, "twinplex pro", SLI Type 1) blir ikke brukt! MIST radiator, Extreme, 2x120 HW Labs radiator, "BlackIce Extreme 1x120 Swiftech MCP655 vannsirkulasjonspumpe Swiftech vanntank 5stk MIST vifte, 16.5 dB(A), LED, 4xBlå (3til radiador,1 foran til hardiskene og en bak) Benytter 1/2" slange, Zalman korrosjonsbeskyttelse, slangeklemmer osv.. Mitt system Hoverdkort: MSI K9N SLI Platinum AM2 Prossesor: AM2 6400+ Minne: Crucial DDR2 BallistiX PC8500 4096MB Skjermkort: Asus 8800gtx Strømforsynning: Hiper 580W (630w) Kabinett: NZXT Nemesis Elite Edition Hardisk1: Raptor 74gb harddisk 2: ? 320gb harddisk 3: ? 250gb dvdbrenner, minneportet, disketstasjon Har liten interesse av og overklokke(men noe blir det kansje ) og har god luft gjenomstrømning i kabinttet. Takk på forhånd til alt av svar og respons Endret 19. desember 2007 av meto4 Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har du brukt termisk pasta på riktig måte. Er du sikker på at du ikke har noe knekk i slangene? Du har nok radiatorkapasitet, men kanskje de viftene du har er litt svake for dem. Extreme-radiatorer er mye tykkere enn vanlige radiatorer, og har større luftmotstand. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Forstår det slik at temperaturene du nevner, er med luftkjøling. I såfall vil dette vannkjølingssettet gjøre underverker for dine temperaturer. Alle delene er av topp klasse, og montert riktig, burde det senke tempen med minst 20 grader. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 *Minne seg selv på å lese innlegg skikkelig før svar* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå