cruelphotography Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Litt fashion bilder ifra arkivet. Tatt ifht fashiontrip.no. Styling av siri k andersen. Skjønner ikke hvordan jeg kunne oversett disse to da jeg gjorde retusjeringa fra fashiontrip første gang.. oO Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Nothing? Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 jeg syns det ser ut som en kreftpasient. bleik dame uten øyebryn. bildevis er det vel greit. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 jeg syns det ser ut som en kreftpasient. bleik dame uten øyebryn.bildevis er det vel greit. QFT Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Likte dof på bilde nr. 2, men begge bildene kunne godt hatt -0.3 eller 0.7ev. Ble litt likbleikt :/ Evt kunne du brukt recover funksjonen i lightroom om du skyter i raw, for å gjennvinne noe i de overeksponerte områdene. Likte bilde nr. 1 best. Var også finest fargemessig. Endret 20. desember 2007 av Strupstad Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) jeg syns det ser ut som en kreftpasient. Jeg har sett min del av kreftpasienter som kommer til strålebehandling, og fullt så galt var det ikke. Det ble derimot for lite kontraster i ansiktet, spesielt i bilde 2, til at det ble fint i mine øyne. Håret ble også for mørkt i bilde 2. Litt pp med shadow/highlight? Endret 21. desember 2007 av sascha66 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Gah, Har du mye på leppene skal du ha minst mulig på øyene. ganske standar regel for sminking som de fleste vet om? Trenger ikke recovery, har lagt på +1,5ish exposure i ACR. Mulig det ene kunne vært litt mørkere, men ikke mye. Gikk definitivt for en veldig ren stil oO Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Likte overhodet ikke dette, synes dama ser helt forferdelig og ekkel ut. Sikkert pen ellers hun, det er ikke det, men etter min mening er den sminkingen der helt feil og fremstiller henne enormt... creepy. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Bilde1 er helt greit, men litt for lyst til høyre. Ellers fin speiling, positur og skarphet. Bilde2 er en katastrofe, og burde aldri blitt vist offentlig. Du bør skjønne hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå