Korpmettaren Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Leste riktig ja. Hvordan blir jeg kvitt oppkast som har trukket seg noe inn i en kontorstol? dynke den i samiakk og la den tørke og vaske ut med vanlig vann? Jeg har ingen god ide å komme med, så håper noe vet dette. Trenger ikke spamme ned emnet med at man ikke skal drikke så masse osv:) Kim Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg hadde enten bare spylt den skikkelig, hevet på med vaskemidler. Eller rett å slett kjøpt meg en ny en. Spylukt er såpass ekkelt og påminnende at vist man ikke får det bort så vil man best sannsynlig ikke bruke stolen mer heller. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 skru selve "puta". legg denn i en bøtte med lunkent vann. litt i tvil hvilken type såpe som brukes. trekket kan vel brukes i maskin?. står kanskje på hvor mange grader. hvis ikke prøver du på 40 først. er ikke 100% sikker på dette, så vent til hva dem andre også sier Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Takk for svar så fort. Skal prøve det ut i dag Håpe det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå