Denatus Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Første bilde, hunden min, Andre bilde, holme, tatt i Vrådal. Edit. Har nettopp kjøpt dSLR kamera for ca.2 uker side, så dette er min første bilder. D50. Endret 18. desember 2007 av Denatus Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Bra bilde av bisken, men det blir vel midtstilt. Tror at det hadde blitt bedre hvis du hadde tatt det i høyde-format. Da hadde vi sluppet de uinteressante bitene på høyre og venstre side, og vi kunne sett lit mer av hunden (brystkasse osv). Men jeg likte fargene, skaprheten på hunden og den uskarpe bakgrunnen. Bildet av holmen har en del for seg. Det eneste jeg har å utsette på, er at det er for lite holme og for mye himmel/sjø. Det blir alt for stort tomrom på venstre side. Tom Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg går rett på holmebildet ditt. Jeg syntes at holmen var fint plassert i bildet, det jeg har noe å si på er redigeringa. Om du ser på trærne, så er det kornete og prikkete rundt trærne, og snøen på holmen blir FOR hvit midt i. Hadde vert fint å sett utgangspunktet i bildet ditt? Lenke til kommentar
VonRappe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Første bilde, hunden min,Andre bilde, holme, tatt i Vrådal. Edit. Har nettopp kjøpt dSLR kamera for ca.2 uker side, så dette er min første bilder. D50. Bra bilder til nettopp å ha kjøpt amera da! Ikke at jeg er noen ekspert på hundeprtretter, men synes bakgrunnen ble litt forstyrrende, og tror også at du kan få til mer uttrykk i bildet. Nydelig lys i holme-bildet. Komposisjonen kunne nok som nevnt over vært mer presis, men bra bilde! Lenke til kommentar
reds Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg vil bare si at bildet av holmen rett og slett er vakkert. Slike bilder skulle jeg ønske at jeg selv er mannen bak. Uenig med påstanden om mye himmel og luft der, liker det som det er. Lenke til kommentar
Denatus Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Slik ser orginalen ut av holmebildet. Jeg er heller ikke noe mester til å redigere, men redigerer etter min smak. Gjerne å komme med tips om hvordan det kan bli bedre. Som dere ser har jeg fjernet treet som ligger helt til høyresiden bl.a Endret 20. desember 2007 av Denatus Lenke til kommentar
Denatus Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Ikke at jeg er noen ekspert på hundeprtretter, men synes bakgrunnen ble litt forstyrrende, og tror også at du kan få til mer uttrykk i bildet. Hvordan mener du med utrykk i bildet? Noe alà dette? http://farm3.static.flickr.com/2140/156761...24027ac8f_o.jpg (Tatt med mitt gammle finepix s5500) Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Likte holmebildet veldig godt, luften på venstreside var det som gjorde hele bildet for min del. Litt utbrent snø, også har du glemt og clone bort refleksen i vannet når du fjernet treet på høyre side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå