Gå til innhold

Merkelig nummer ringte!


Anbefalte innlegg

Okei, først vil jeg si at jeg ikke fant noe annet passende sted å poste denne tråden. Annet-forumet var stengt, så...

 

Et veldig mystisk nummer ringte meg i dag, 2 ganger. Mobilen min var skrudd av da, så jeg fikk bare melding om at jeg hadde 2 tapte anrop fra: 004692166468. Og det er jo et mystisk nummer. Tolv sifre?

 

Jeg fikk også en melding fra dette nummeret der det sto: Ring meg på:

4692166468

 

Jeg ringte naturligvis ikke tilbake. Jeg sjekket først nummeret på internett. Jeg sjekket det opp på Gule Sider og telefonkatalogen, men ingen treff i søket. Jeg søkte også etter å ha fjernet de to første nullene og 46-tallet, men ingen treff. Jeg brukte 1881.no, og der tok jeg vekk 46-tallet, så nummeret ble: 92166468.

 

Dette var søkeresultatet: http://www.1881.no/?Query=92166468&qt=8 ... Meget mystisk! Noen som har vært borti noe slikt før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en med et norsk mobilnummer som har ringt deg ifra Sverige. 0046 er landskoden til Sverige og ettersom nummeret bare har 8 siffer (og sverige sine mobilnumre er på 9) så vil jeg tro dette stemmer.

 

Har du noen bekjente som er i Sverige? Kanskje de ville spørre hva de skulle handle med til deg.

 

Meldingen om at du hadde tapte anrop var enten ifra din operatør eller en funksjon på personen som ringte deg sin mobil.

 

Med dette vil jeg påstå at dette er helt ufarlig :)

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Det er en med et norsk mobilnummer som har ringt deg ifra Sverige. 0046 er landskoden til Sverige og ettersom nummeret bare har 8 siffer (og sverige sine mobilnumre er på 9) så vil jeg tro dette stemmer.

 

Har du noen bekjente som er i Sverige? Kanskje de ville spørre hva de skulle handle med til deg.

 

Meldingen om at du hadde tapte anrop var enten ifra din operatør eller en funksjon på personen som ringte deg sin mobil.

 

Med dette vil jeg påstå at dette er helt ufarlig :)

 

Ingen fra Sverige har ringt meg, vet at det er helt ufarlig, men bare syns det var merkelig. Sikkert bare en selger eller lignende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det er en svensk fasttelefon i Boden. Tror det er langt nordpå. Svenskene har ikke fast nummerlengde, så etter 0046 kan du få 7, 8, 9 eller 10 sifre.

 

Hvis du vil søke på svenske telefonnummer kan du gå inn på www.eniro.se. Hvis du vil finne ut hvem som har ringt til deg må du bruke det svenske nummerformatet, dvs 092166468. Jeg har selvsagt sjekket allerede, men nummeret var ukjent.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke sanne telefoner..

 

Har snakket med amerikanere, franskmenn, svensker, dansker og arabere...

Drittsekkene vekker meg som regel midt på natten med "morrotelefonene"

Amerikaneren ville selge en avis til meg (det viste seg å være en nordmann som bodde i amerika)

Franskmannen sa mye rart

Svensken hadde fått nok av meg

og dansken var full

 

Edit:

Glemte araberen. For alt jeg vet erklærte han jihad mot meg. Forstod ikke en døtt. Fransk er enklere en arabisk

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar

  • Du har blitt ringt av http://www.ibimri.se/
  • Om en nordmann med telefonnr 92166468 ringer deg fra Sverige, så vil det stå 92166468 på skjermen din (+4792166468/004792166468 eventuellt, spørs på telefonen din)
  • Er det et rart nummer som ringer deg, enten ta tlf, eller søk det opp på http://www.telefonterror.no/ ... Der finner du de fleste telefonselger- og markedsundersøkelsenummer.

Lenke til kommentar
Altså, noen fra sverige HAR ringt deg, da det er kun folk som ringer med svenskt mobilnr som vil vises som 0046.

 

Uansett hva du tror eller vet, dette er fakta.

 

Det jeg mente er at jeg ikke vet om noen fra Sverige som kan ha ringt meg.

Jeg tror svaret hans var ment til hsds som kom med helt feil opplysninger om hvordan internasjonale nummer fungerer. Faktisk var vell hele innlegget hans riv ruskende galt.

Lenke til kommentar
Altså, noen fra sverige HAR ringt deg, da det er kun folk som ringer med svenskt mobilnr som vil vises som 0046.

 

Uansett hva du tror eller vet, dette er fakta.

 

Det jeg mente er at jeg ikke vet om noen fra Sverige som kan ha ringt meg.

Jeg tror svaret hans var ment til hsds som kom med helt feil opplysninger om hvordan internasjonale nummer fungerer. Faktisk var vell hele innlegget hans riv ruskende galt.

 

 

Bommet der ang hvem som kan ha ringt ja, erkjenner dette.

Lenke til kommentar
+46927651300

 

Noen som har en mening om hvem som eier dette nummeret?

 

EDIT: skrev feil nummer, hehe

 

Hadde du tatt deg bryet og gjort som det står over ville du funnet dette :D

 

Telefon +46927651300

Firma Tele-Connect

Kategori Kategori: Telefonsalg Telefonsalg

Stemmer 180

Stem Jeg har blitt oppringt fra dette nummeret!

Meld feil Dette nummeret inneholder feil!

Last ned vCard Last ned vcard, informasjon til Outlook eller mobiltelefon

Ringer også fra 13 andre nummere:

Lenke til kommentar
+46927651300

 

Noen som har en mening om hvem som eier dette nummeret?

 

EDIT: skrev feil nummer, hehe

 

Hadde du tatt deg bryet og gjort som det står over ville du funnet dette :D

 

Telefon +46927651300

Firma Tele-Connect

Kategori Kategori: Telefonsalg Telefonsalg

Stemmer 180

Stem Jeg har blitt oppringt fra dette nummeret!

Meld feil Dette nummeret inneholder feil!

Last ned vCard Last ned vcard, informasjon til Outlook eller mobiltelefon

Ringer også fra 13 andre nummere:

 

Takk for svar!

Jeg fant også ut av det selv for bittelitt siden.. søke etter feil nummer i starten!

men takk uansett =)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...