abcdabcd Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Okei, først vil jeg si at jeg ikke fant noe annet passende sted å poste denne tråden. Annet-forumet var stengt, så... Et veldig mystisk nummer ringte meg i dag, 2 ganger. Mobilen min var skrudd av da, så jeg fikk bare melding om at jeg hadde 2 tapte anrop fra: 004692166468. Og det er jo et mystisk nummer. Tolv sifre? Jeg fikk også en melding fra dette nummeret der det sto: Ring meg på: 4692166468 Jeg ringte naturligvis ikke tilbake. Jeg sjekket først nummeret på internett. Jeg sjekket det opp på Gule Sider og telefonkatalogen, men ingen treff i søket. Jeg søkte også etter å ha fjernet de to første nullene og 46-tallet, men ingen treff. Jeg brukte 1881.no, og der tok jeg vekk 46-tallet, så nummeret ble: 92166468. Dette var søkeresultatet: http://www.1881.no/?Query=92166468&qt=8 ... Meget mystisk! Noen som har vært borti noe slikt før? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Det er en med et norsk mobilnummer som har ringt deg ifra Sverige. 0046 er landskoden til Sverige og ettersom nummeret bare har 8 siffer (og sverige sine mobilnumre er på 9) så vil jeg tro dette stemmer. Har du noen bekjente som er i Sverige? Kanskje de ville spørre hva de skulle handle med til deg. Meldingen om at du hadde tapte anrop var enten ifra din operatør eller en funksjon på personen som ringte deg sin mobil. Med dette vil jeg påstå at dette er helt ufarlig Endret 18. desember 2007 av hsds Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kan ikkje huske at norske mobilnummer får 46 foran seg viss dei blir ringt frå sverige. Iallefall når eg har vore på jobbturer til sverige så har det stått 47 med dei nummerene. Og når svenske nummer har ringt meg mens dei har vore i Norge så har det stått 46. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Det er en med et norsk mobilnummer som har ringt deg ifra Sverige. 0046 er landskoden til Sverige og ettersom nummeret bare har 8 siffer (og sverige sine mobilnumre er på 9) så vil jeg tro dette stemmer. Har du noen bekjente som er i Sverige? Kanskje de ville spørre hva de skulle handle med til deg. Meldingen om at du hadde tapte anrop var enten ifra din operatør eller en funksjon på personen som ringte deg sin mobil. Med dette vil jeg påstå at dette er helt ufarlig Ingen fra Sverige har ringt meg, vet at det er helt ufarlig, men bare syns det var merkelig. Sikkert bare en selger eller lignende. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Altså, noen fra sverige HAR ringt deg, da det er kun folk som ringer med svenskt mobilnr som vil vises som 0046. Uansett hva du tror eller vet, dette er fakta. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ikke rart du ikke har funnet ut hvem det var, skal du gjøre det må du søke i svenske telefonkataloger. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Berre for å vere litt pirkete: det er eit svensk nummer, men kan jo like godt vere ein fasttelefon som ein mobil. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 er noen som driver og ringer til meg også.. +46 også 9 siffer.. ringt 3 ganger nå, men tar den ikke.. Tror kanskje det er ett svensk plateselskap.. Noe Mcmusic lignende.. De har ringt før for lenge siden.. Men samma søren.. de kan bare ringe.. jeg tar den ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Det er en svensk fasttelefon i Boden. Tror det er langt nordpå. Svenskene har ikke fast nummerlengde, så etter 0046 kan du få 7, 8, 9 eller 10 sifre. Hvis du vil søke på svenske telefonnummer kan du gå inn på www.eniro.se. Hvis du vil finne ut hvem som har ringt til deg må du bruke det svenske nummerformatet, dvs 092166468. Jeg har selvsagt sjekket allerede, men nummeret var ukjent. Endret 19. desember 2007 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Telio driver telefonsalg fra svenske nummer. De ringte faktisk meg dagen etter at jeg hadde portert bort og maste om jeg ikke skulle bli kunde igjen. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Jeg liker ikke sanne telefoner.. Har snakket med amerikanere, franskmenn, svensker, dansker og arabere... Drittsekkene vekker meg som regel midt på natten med "morrotelefonene" Amerikaneren ville selge en avis til meg (det viste seg å være en nordmann som bodde i amerika) Franskmannen sa mye rart Svensken hadde fått nok av meg og dansken var full Edit: Glemte araberen. For alt jeg vet erklærte han jihad mot meg. Forstod ikke en døtt. Fransk er enklere en arabisk Endret 19. desember 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Du har blitt ringt av http://www.ibimri.se/ Om en nordmann med telefonnr 92166468 ringer deg fra Sverige, så vil det stå 92166468 på skjermen din (+4792166468/004792166468 eventuellt, spørs på telefonen din) Er det et rart nummer som ringer deg, enten ta tlf, eller søk det opp på http://www.telefonterror.no/ ... Der finner du de fleste telefonselger- og markedsundersøkelsenummer. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Altså, noen fra sverige HAR ringt deg, da det er kun folk som ringer med svenskt mobilnr som vil vises som 0046. Uansett hva du tror eller vet, dette er fakta. Det jeg mente er at jeg ikke vet om noen fra Sverige som kan ha ringt meg. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Altså, noen fra sverige HAR ringt deg, da det er kun folk som ringer med svenskt mobilnr som vil vises som 0046. Uansett hva du tror eller vet, dette er fakta. Det jeg mente er at jeg ikke vet om noen fra Sverige som kan ha ringt meg. Jeg tror svaret hans var ment til hsds som kom med helt feil opplysninger om hvordan internasjonale nummer fungerer. Faktisk var vell hele innlegget hans riv ruskende galt. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Altså, noen fra sverige HAR ringt deg, da det er kun folk som ringer med svenskt mobilnr som vil vises som 0046. Uansett hva du tror eller vet, dette er fakta. Det jeg mente er at jeg ikke vet om noen fra Sverige som kan ha ringt meg. Jeg tror svaret hans var ment til hsds som kom med helt feil opplysninger om hvordan internasjonale nummer fungerer. Faktisk var vell hele innlegget hans riv ruskende galt. Bommet der ang hvem som kan ha ringt ja, erkjenner dette. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Bommet der ang hvem som kan ha ringt ja, erkjenner dette. Det ble jo klargjort av noen andre til slutt, så da er det vell ikke så farlig. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) +46927651300 Noen som har en mening om hvem som eier dette nummeret? EDIT: skrev feil nummer, hehe Endret 19. desember 2007 av Cenariuz Lenke til kommentar
georgios Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 +46927651300 Noen som har en mening om hvem som eier dette nummeret? EDIT: skrev feil nummer, hehe Hadde du tatt deg bryet og gjort som det står over ville du funnet dette Telefon +46927651300 Firma Tele-Connect Kategori Kategori: Telefonsalg Telefonsalg Stemmer 180 Stem Jeg har blitt oppringt fra dette nummeret! Meld feil Dette nummeret inneholder feil! Last ned vCard Last ned vcard, informasjon til Outlook eller mobiltelefon Ringer også fra 13 andre nummere: Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 +46927651300 Noen som har en mening om hvem som eier dette nummeret? EDIT: skrev feil nummer, hehe Hadde du tatt deg bryet og gjort som det står over ville du funnet dette Telefon +46927651300 Firma Tele-Connect Kategori Kategori: Telefonsalg Telefonsalg Stemmer 180 Stem Jeg har blitt oppringt fra dette nummeret! Meld feil Dette nummeret inneholder feil! Last ned vCard Last ned vcard, informasjon til Outlook eller mobiltelefon Ringer også fra 13 andre nummere: Takk for svar! Jeg fant også ut av det selv for bittelitt siden.. søke etter feil nummer i starten! men takk uansett =) Lenke til kommentar
steeler Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har blitt oppringt av dette nummeret selv. Tok selvfølgelig ikke telefonen. Man kan bli fakturert for betydelig beløp om man svarer på visse telefonnumre. Nummeret er nå lagret som "Telefonselger :-(" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå