motorkongen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 er det noen som har siemens s55? er dere fornøyde... hvordan er skjermen, og kameraet... god kvalitet??? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hadde du skifta tema til siemens S55 hadde du sikkert fått flere svar. men bare vent, molna kommer nok inn snart og skryter av s55... :smile: Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 jeg er storfornøyd med min s55...det eneste som plager meg er at man "bare" har plass til 900k med programmer og spill...men jeg vet ikke hvordan dette er på andre telefoner... uansett...skjermen synes jeg er glimrende...mange klager og påstår at telefoner som t720 o.l har mye bedre skjerm...men jeg er uenig...riktignok er størrelsen og antall farger bedre på t720, men kontrasten og lysstyrken er mye bedre på s55... kameraet har jeg dessverre ikke testet...men når jeg tar bilder med digitalkameraet mitt, og overfører det til telefonen får det mer enn god nok kvalitet... vh krister Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 mange klager og påstår at telefoner som t720 o.l har mye bedre skjerm...men jeg er uenig...riktignok er størrelsen og antall farger bedre på t720, men kontrasten og lysstyrken er mye bedre på s55... Det er som om jeg skulle sagt det selv. t720 har flere farger, men har elendig kontrast -altså kornete, osv. Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 tar kameraet bra bilder og hvor kan jeg kjøpe kamera til mobilen pris? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du kan se noen bilder tatt med s55 kameraet her: http://www.club-siemens.net/forum/viewthre...d.php?tid=15039 og her http://www.club-siemens.net/forum/viewthre...d.php?tid=13308 kameraet er vel ikke kommet til norge enda, men det vil vel koste under 1000 lappen i allefall. 6-700 tipper jeg. Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 det går altså ikke ann å kjøpe kamera til mobilen enda?? mange nettbutikker reklamerer for s55 med kamera!! Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 S55-kameraet tar de beste bildene som er mulig å få med et mobil-kamera per idag. Mye på grunn av at det er det eneste kameraet med blitz Her i UK er det umulig å få kjøpt S55 uten kamera. Norge er altså ikke blitt prioritert der Tror kameraet kommer til norge i mars engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå