Gå til innhold

siemens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg er storfornøyd med min s55...det eneste som plager meg er at man "bare" har plass til 900k med programmer og spill...men jeg vet ikke hvordan dette er på andre telefoner...

uansett...skjermen synes jeg er glimrende...mange klager og påstår at telefoner som t720 o.l har mye bedre skjerm...men jeg er uenig...riktignok er størrelsen og antall farger bedre på t720, men kontrasten og lysstyrken er mye bedre på s55...

kameraet har jeg dessverre ikke testet...men når jeg tar bilder med digitalkameraet mitt, og overfører det til telefonen får det mer enn god nok kvalitet...

vh

krister

Lenke til kommentar
mange klager og påstår at telefoner som t720 o.l har mye bedre skjerm...men jeg er uenig...riktignok er størrelsen og antall farger bedre på t720, men kontrasten og lysstyrken er mye bedre på s55...

Det er som om jeg skulle sagt det selv.

t720 har flere farger, men har elendig kontrast -altså kornete, osv.

Lenke til kommentar

S55-kameraet tar de beste bildene som er mulig å få med et mobil-kamera per idag. Mye på grunn av at det er det eneste kameraet med blitz :D

Her i UK er det umulig å få kjøpt S55 uten kamera. Norge er altså ikke blitt prioritert der :)

Tror kameraet kommer til norge i mars engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...