lazt Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei! Nå har min mor plukket opp en "ulåst" iPhone i Frankrike, men det har oppstått et problem. Det virker som jeg trenger en fransk adresse for å få tilsendt den koden som "åpner" telefon. Dette var ikke jeg eller henne klar over. Må jeg virkelig få tak i en adresse i Frankrike som den kan bli sendt til eller er det mulig å gjøre dette på en annen måte? Noen tips? Hva hvis jeg er fransk og har flyttet til Norge? For det er eventuelt VELDIG kjedelig å måtte hacke (betale for turbosim) osv når jeg allerede har betalt for en "ulåst" iPhone. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg hører at de franske iPhones har countrylock så ingen norske SIMkort fungerer. Men lykke til. Lenke til kommentar
lazt Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Det er vel heller bare en bug i firmwaren, men skal vel iWorld fikse? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg må innrømme at jeg bare repeterte noe jeg hørte på Buzz Out Loud, jeg har ikke peiling personlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå