pompews Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Heei.. Hva heter egentlig disse bildene med et eller anna sjukt på også står det neddfor en vits osv. Og evt. en side hvor man finner mange sånne Her er et eksempel: Lenke til kommentar
Canute Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Etter hva jeg er bekjent kommer dette i fra 4chan eller somethingawful. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Motivational Poster Carl Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 google+motivators = epic win Lenke til kommentar
pompews Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Hva ? ? Har hørt om 4chan er ikke det noe sånt japansk nerdetull? eller tar jeg feil ? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 de kalles motivations og stammer fra 4chan etter det jeg vet Lenke til kommentar
pompews Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Så jeg kan gå på www.4chan.com (org? net?) og finne dem der? Endret 18. desember 2007 av pompews Lenke til kommentar
DHM Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 4chan VAR noe japansk nerdetull, nå er det hjemmet til alle hackere, pedofile, rasister, og alt anna grums du ikke vil møte på online. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Feilpost. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=73 De kalles Motivators. De startet egentlig som seriøse, men ble adoptert av forum som f.eks. 4chan og deretter ble det lagd millioner av tullesaker. Ta en titt i Snowdogs Picture Humor Thread v2. Der blir det ofte postet såkalte motivators. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Så jeg kan gå på www.4chan.com (org? net?) og finne dem der? for din egen mentale sikkerhet vil jeg fraråde deg det Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 4chan VAR noe japansk nerdetull, nå er det hjemmet til alle hackere, pedofile, rasister, og alt anna grums du ikke vil møte på online. Finnes knapt en eneste ordentlig nerd, rasist, eller pedofil på 4chan. Alt som blir sagt der, ville forblitt usagt hvis det ikke hadde vært for anonymiteten. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) De stammer fra tards som ikke har forstått at ting går over til fail når det er gammelt nytt. 4chan VAR noe japansk nerdetull, nå er det hjemmet til alle hackere, pedofile, rasister, og alt anna grums du ikke vil møte på online. Feil, 4chan var det amerikanske svaret på nevnte "japanske nerdetull". Nå er det en forlenget barnehage. Carl Endret 18. desember 2007 av Carl M Lenke til kommentar
pompews Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hahah Skal sjekke tråden ut... Vet ikke om jeg tør å gå på 4chan x) Endret 18. desember 2007 av pompews Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Så jeg kan gå på www.4chan.com (org? net?) og finne dem der? Du kan bå på 4chan, 7chan eller fapchan for å finne fine bilder. Jeg hater den nye systemet diskusjon bruker. Umulig å redigere, for svarte svingende! Endret 18. desember 2007 av Hylo Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Må passe seg på 4chan. Anonymous er ikke til å kødde med. Serious shit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå