stiiig Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvordan ser jeg om PC-en min kunne hatt godt av kraftigere psu? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Feilmeldinger, ustabilt system Lenke til kommentar
war2war Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 rebooting av pcen, ikke noe skjermbilde. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Også om datamaskinen slår seg av av seg selv under mye load, som f.eks et krevende spill. Eller om at det kommer fram meldinger at skjermkortet blir nedklokket, det er noe av kjennetegnene. Spør du fordi du lurer på om du har for liten strømforsyning ? Lenke til kommentar
taw1992 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 skal kjøpe en Thermaltake 850W ToughPower, på grunn av at skjermkortet mitt slår seg av under stor load. og at alle lysene lyser litt svakere en de burde. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hva strømforsyning har du fra før ? Virker som du har litt for lite power ja. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vær forsiktig med å bruke en PSU som ikke kan levere nok, eller ikke stabile spenninger. Maskinvare behøver ikke ta skade med en gang, men det kan skje over tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå