Gå til innhold

Skal vi sette en ny forumrekord på lillejuleaften?

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Bedre seint enn aldri da! Får vel ta meg en pause fra all ryddinga og loke litt her på lille julaften.

Heisann, dette er litt ot, men det får gå ...

Ville bare si at når jeg kikket på profilen din, så hadde det blitt en sånn uheldig "cola over tastaturet"-opplevelse, hvis jeg hadde hatt en cola for hånden. Grunnen til oppstandelsen var det faktumet at avatar og personlig bilde er kliss likt ... :p

Lenke til kommentar
Bedre seint enn aldri da! Får vel ta meg en pause fra all ryddinga og loke litt her på lille julaften.

Heisann, dette er litt ot, men det får gå ...

Ville bare si at når jeg kikket på profilen din, så hadde det blitt en sånn uheldig "cola over tastaturet"-opplevelse, hvis jeg hadde hatt en cola for hånden. Grunnen til oppstandelsen var det faktumet at avatar og personlig bilde er kliss likt ... :p

Mobb, mobb

Lenke til kommentar
Jeg er med!

Er jo bare å logge på på morran\dagen og la PC-en stå på mens du pakker opp gaver og spiser ribbe! :)

1: det er snakk om lille julaften.

2: Du må oppdatere hvert kvarter for at du skal bli registrert som "inne"

tja, har du sett simpsons den ene episoden der han ødelegger powerplantet og jobber hjemme, der har an en fugl som trykker på "Y" tasten, du kan jo skaffe en slik fugl og plassere den på "f5" (refresh)

Lenke til kommentar
tja, har du sett simpsons den ene episoden der han ødelegger powerplantet og jobber hjemme, der har an en fugl som trykker på "Y" tasten, du kan jo skaffe en slik fugl og plassere den på "f5" (refresh)

Eller så er det ikke verre enn å ha Opera Mini på mobilen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...