Dusken Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kunne kanskje vært noe å spre i signaturen. Men det er kanskje litt sent nå. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bedre seint enn aldri da! Får vel ta meg en pause fra all ryddinga og loke litt her på lille julaften. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bedre seint enn aldri da! Får vel ta meg en pause fra all ryddinga og loke litt her på lille julaften. Heisann, dette er litt ot, men det får gå ... Ville bare si at når jeg kikket på profilen din, så hadde det blitt en sånn uheldig "cola over tastaturet"-opplevelse, hvis jeg hadde hatt en cola for hånden. Grunnen til oppstandelsen var det faktumet at avatar og personlig bilde er kliss likt ... Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bedre seint enn aldri da! Får vel ta meg en pause fra all ryddinga og loke litt her på lille julaften. Heisann, dette er litt ot, men det får gå ... Ville bare si at når jeg kikket på profilen din, så hadde det blitt en sånn uheldig "cola over tastaturet"-opplevelse, hvis jeg hadde hatt en cola for hånden. Grunnen til oppstandelsen var det faktumet at avatar og personlig bilde er kliss likt ... Mobb, mobb Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nei for faen! Gutten er jo en Løve Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bare fordi bildet er 2 år gammelt, hehe! =P Men nå holder dama håret mitt i sjakk. Lurer på hva rekorden er på antall brukere online på et forum i Norge er egentlig. Noen som vet det? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 6291. Her på forumet faktisk. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg er med. Ikke fordi jeg bryr meg, men fordi i have no life. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg er med. Ikke fordi jeg bryr meg, men fordi i have no life. Good thing there are more of us Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg er med!Er jo bare å logge på på morran\dagen og la PC-en stå på mens du pakker opp gaver og spiser ribbe! 1: det er snakk om lille julaften. 2: Du må oppdatere hvert kvarter for at du skal bli registrert som "inne" tja, har du sett simpsons den ene episoden der han ødelegger powerplantet og jobber hjemme, der har an en fugl som trykker på "Y" tasten, du kan jo skaffe en slik fugl og plassere den på "f5" (refresh) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 tja, har du sett simpsons den ene episoden der han ødelegger powerplantet og jobber hjemme, der har an en fugl som trykker på "Y" tasten, du kan jo skaffe en slik fugl og plassere den på "f5" (refresh) Eller så er det ikke verre enn å ha Opera Mini på mobilen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) jeg er alltid pålogga og titter innom her oftere enn oftest så jeg er så godt som med Edit: går også ann å sette opera til å refreshe hvert 10ende sekund etc. Endret 22. desember 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg må dessverre melde meg ut. Skal feire i lag med slekta, på et sted uten nettillgang. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg regner med jeg er pålogget uansett, så jeg er med Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg er med. Ikke fordi jeg bryr meg, men fordi i have no life. Good thing there are more of us Får jeg også bli med i klubben? Stikker kanskje innom i morgen. Kommer ann på hva jeg har å gjøre i morgen btw. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Skal ikke gjøre en dritt i hele morgen, så "I'll be there". Trust me! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er med.. Det ble ikke noe Mandel Hunting Hos Besteforeldrene mine.. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg