MrBjoern Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 nevoscript: Det blir server små cookies, du kan finne de under temp filene dine Ellers er det godt mulig at jeg som bruker kan streame litt saft, om det skulle være ønske for det mvh mrbjoern Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja... vi kan jo alle ta med litt saft? Alle kan jo ta med litt av hvert? Det er så mye hyggeligere da! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Jeg blir med.. Men kansje.. Skal Spise grøt hos Besteforeldrene mine.. Tradisjon.. Endret 20. desember 2007 av Knotten07 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er som regel på hw om kveldene så dette skal nok gå fint. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg kan ikke være med, jeg skal se grevinnen og hovmesteren. Og når jeg har sett den en gang skal jeg se en gang til... Neida, jeg er sikkert med az jusjual Altså... Grevinnan.Och.Betjanten.Complete.PAL.DVDR-*** (Opphavsretten må da ha gått ut på den snart?) Lenke til kommentar
kalli Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er med! Er jo bare å logge på på morran\dagen og la PC-en stå på mens du pakker opp gaver og spiser ribbe! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er med!Er jo bare å logge på på morran\dagen og la PC-en stå på mens du pakker opp gaver og spiser ribbe! Spiser du ribbe og pakker opp gavene på lillejuleaften? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er med!Er jo bare å logge på på morran\dagen og la PC-en stå på mens du pakker opp gaver og spiser ribbe! Spiser du ribbe og pakker opp gavene på lillejuleaften? Alle veit jo at ein et lilleribba og pakkar opp lillegavane da... Lenke til kommentar
katet Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er med!Er jo bare å logge på på morran\dagen og la PC-en stå på mens du pakker opp gaver og spiser ribbe! Spiser du ribbe og pakker opp gavene på lillejuleaften? Alle veit jo at ein et lilleribba og pakkar opp lillegavane da... Kva med dei som berre har storribbe og store pakkar? Må dei likså vente til den store dagen? :!: Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Rein med meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er med!Er jo bare å logge på på morran\dagen og la PC-en stå på mens du pakker opp gaver og spiser ribbe! 1: det er snakk om lille julaften. 2: Du må oppdatere hvert kvarter for at du skal bli registrert som "inne" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er med!Er jo bare å logge på på morran\dagen og la PC-en stå på mens du pakker opp gaver og spiser ribbe! Spiser du ribbe og pakker opp gavene på lillejuleaften? Alle veit jo at ein et lilleribba og pakkar opp lillegavane da... Ro ro til fiskeskjær ... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Lite sjøklar robåt. =D Men vi får se. Kanskje jeg dukker opp. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hehe lol, glemte meg der ja... Det var Lillejulaften det var snakk om...! Jaja, spiser kanskje ikke ribbe da, men svoren blir alltid spist på lillejulaften...! Jeg er uansett med! Skal huske og oppdatere! Lenke til kommentar
Flamingo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 yup jeg blir visst med :D bryr meg lite om lillejulaften uansett Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er med jeg.. Kommer til å sitte oppe lenge den natta uansett.. Kan like godt sitte på forumet.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Synes aktiviteten i mine innlegg har avtatt helt i det siste. Gjelder dette for forumet generelt, eller er jeg bare ikke med i de riktige diskusjonene? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Rein med meg Vil vel ikke ha med slede i samme slengen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg