Abnegation Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Vi skal ikke heller prøve å slå rekorden klokka 00.00 på nyttårsaften? Det er jo omtrent like kårni som å prøve på å slå rekorden lille julaften... (Prøvde på en omformulering så budskapet skulle bli lettere å få inn) Endret 24. desember 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vi skal ikke heller prøve å slå rekorden klokka 00.00 på nyttårsaften? Like kårni å prøve på å slå rekorden på nyttårsaften som lille julaften... De fleste vil jeg tro er ute og kjører raketter da? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vi skal ikke heller prøve å slå rekorden klokka 00.00 på nyttårsaften? Like kårni å prøve på å slå rekorden på nyttårsaften som lille julaften... Jeg sitter ihvertfall ikke her kl 00.00 på nyttårsaften. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Ikke så lett å lese den andre linja til Negotiation? Forslaget var jo bare såå seriøst. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 jeg tror det ville vært lettere å slå rekorden på en helt vanlig dag i januar elns. På nyttårsaften er jo alle ute og skyter opp raketter og har det morro. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Å herre... Er det så vanskelig å forstå hva jeg mente? Jeg foreslo nyttårsaften på kødd, fordi det er omtrent like mange pålogga på nyttårsaften som det er på lille julaften! Det var med andre ord altså en tull. Når det er færre folk en vanlig pålogga på disse dagene, så sier det seg selv at vi aldri klarer å slå rekorden. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 [...] Når det er færre folk en vanlig pålogga på disse dagene, så sier det seg selv at vi aldri klarer å slå rekorden. Hvordan vet du det? Sitter du på statistiske opplysninger som ingen andre gjør? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det sier seg jo selv det da, at folk er ute av huset på fester eller besøker folk osv... Hvis man absolutt vil sette en sånn ubrukelig nytteløs rekord, så burdte dere hellr gjøre ett forsøk på en vanlig hverdag eller noe sånt. Og ikke rundt helligdager eller helger.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hvordan vet du det? Sitter du på statistiske opplysninger som ingen andre gjør? Nei, men jeg sitter tydeligvis med logisk tankegang som noen andre ikke gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Han har rett. Ikke alle som vil sitte å sløse bort tiden på dataen i juletiden, når det går mye på TV og man vil være med familien. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hvordan vet du det? Sitter du på statistiske opplysninger som ingen andre gjør? Nei, men jeg sitter tydeligvis med logisk tankegang som noen andre ikke gjør. Kanskje noe av din logiske tankegang burde fortalt deg at ikke alle er "ledig" i hverdagene heller? Jobb, skole og venner dominerer store deler av hverdagen, og ferier (som juleferie) kan være en ypperlig anledning til å bruke tid på andre ting. Tror du burde kommet opp med noe bedre enn en middelmådig, ikke særlig logisk tankegang når du kommer med slike uttalelser. Nå er det sagt, statistisk, at det er færre personer pålogget på 17. mai, julaften og nyttårsaften, men det er ikke dermed sagt at man er mindre aktiv i dagene før / etter gitte helligdager og ferier. Selvfølgelig er det klart at flere personer gjør andre ting enn å henge her på 17. mai og julaften, men dager hvor man slipper skole og jobb, og hvor ikke venner alltid er like tilgjengelige som på hverdager (for de som har hytter e.l. og ferier helligdager der), kan det være en utmerket anledning for å bruke tid på forum. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg skjønner ikke poenget ditt.. God jul! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Han har rett. Ikke alle som vil sitte å sløse bort tiden på dataen i juletiden, når det går mye på TV og man vil være med familien. Er du og familien din med på et eller annet skremmende ilag på tuben? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det sier seg jo selv det da, at folk er ute av huset på fester eller besøker folk osv... Hvis man absolutt vil sette en sånn ubrukelig nytteløs rekord, så burdte dere hellr gjøre ett forsøk på en vanlig hverdag eller noe sånt. Og ikke rundt helligdager eller helger.. Dette er en typisk mannegreie, så da får du holde deg til et mere eksistensielt hekletøy så lenge. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Dette er en typisk mannegreie, så da får du holde deg til et mere eksistensielt hekletøy så lenge. mannegreie å prøve å sette rekorden mener du? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Dette er en typisk mannegreie, så da får du holde deg til et mere eksistensielt hekletøy så lenge. mannegreie å prøve å sette rekorden mener du? Ikke sette, men ta! God jul forøvrig, og kan jeg ønske meg et sett heklede lyserøde lester til neste jul, gjerne i fabrikant Glava, og så klart utført av en slik varm kvinne som deg? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hva fikk dere til Jul da.. ? Jeg fikk Masse Børn borg boxere, Bjørn borg Parfyme og Deo, Puma t-skjorter, Puma Parfyme og deo, 1100kr, hansker,.... OG.... BÆREBAR PC.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Næmmen Herr. Pencilcase da Jeg hadde jo hekla en ny bil til deg om jeg kunne da Men Glava ullsokker skal bli, så nå glede deg masse!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Note to myself: TA og ikke sette en ny rekord.. Endret 24. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Næmmen Herr. Pencilcase da Jeg hadde jo hekla en ny bil til deg om jeg kunne da Men Glava ullsokker skal bli, så nå glede deg masse!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenforNote to myself: TA og ikke sette en rekord.. Jeg begynner herved å rulle meg rundt på gulvet i ren ekstase. Og vær du sikker på at det løftet kommer jeg til å minne deg på, min venn. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Eneste jeg kommer å konsentrere meg om i år 2008 er å hekle de nyyyydeligste ullsokkene til deg hehe Du kommer til å rusle rundt i Glava sokkene såååå stolt at alle kommer til å være grønne av misunnelse! Men minn meg på det desember 2008 sånn for sikkerhets skyld da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg