THE-DOCTOR Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hei! Jeg har et spørsmål om hvorfor er opere så rar? Jeg syntes Opera er et bra internett pgr. Her er et bildet: Det er et bilde av en nettbutikk, Mpx! Kan noen svare meg på hvorfor bildene ikke lander på rett sted, hvorfor bildene er strekkt? PS: Du kan spørre meg om flere bilder eller om noe som er uklart i denne posten! Endret 18. desember 2007 av THE-DOCTOR Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er mpx de eneste sidene sånt skjer da? du kan jo prøve andre sider... Lenke til kommentar
THE-DOCTOR Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Er mpx de eneste sidene sånt skjer da? du kan jo prøve andre sider... Joa. Men dette var bare et eksempel. Det er sånn på nesten alle sider...Det er veldig iriterende! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Prøv med IE, Firefox, hvis det er bedre da kan du jo avinstallere Opera og laste end på nytt. Endret 18. desember 2007 av Dernel Lenke til kommentar
THE-DOCTOR Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Prøv med IE, Firefox, hvis det er bedre da kan du jo avinstallere Opera og laste end på nytt. Det er sant. Men jeg har brukt IE og firefox en god stund. Men når jeg gikk over til opera så føltes det mye bedre og jeg vet ikke men jeg syntes det "kansje" går litt fortere med Opera! Så derfor lurte jeg på om det er noen plug in greier jeg kan laste ned ellerno? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Prøv å tøm cachen din: Verktøy->Slett private data->Detaljer->Tøm hele mellomlageret Lenke til kommentar
THE-DOCTOR Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Prøv å tøm cachen din: Verktøy->Slett private data->Detaljer->Tøm hele mellomlageret Ja! Men det er en hake! Jeg har det sånn at den ikke lagrer sider eller historikk, bare passord. :S Jeg prøvde det, men det funket ikke... Endret 19. desember 2007 av THE-DOCTOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå