123453 Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 (endret) *.*.* Endret 6. november 2008 av 123453 Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg har tenkt til å plassere 2 bak som blåser ut og 2 foran som trekker luft inn mener det er en grei løsning. :smile: Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Det jeg vil å anbefale deg til å gjøre er det å sette de 3 viftene i fronten til å blåse inn i kabbiet, og 2 to bak i kabbiet til å blåse ut luften. Dermed skaper du en evig luft gjenomstrømning * eller no * Lenke til kommentar
eskraut Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Har samme kab. Jeg har to 80mm som blåser inn i front(1ledig plass) og to 80mm som blåser ut bak. Funker som f***, hvis jeg kutter de ut øker cputemp med bortimot 10 grader! Jeg tror d ville være lurt å plassere en evt. vanntank nederst foran i kabinettet. HVis jeg ikke tar helt feil gir dette minst risk ved lekasjer og d er god plass der hvi du fjerner 1 diskramme og den tingen som stikker ut under den! Har tenkt på å kjøpe vannsettet selv... hadde vært bra med en liten melding på hvordan d funker hvis du køper d =) Lykke til! -Eivind Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Hei Den tiden du bruker på å finne ut av plassering av vifter er vel verdt det. Jeg kunne si en hel del om dette, men se på denne artikkelen i stedet: http://www.tweak3d.net/tweak/airflowtweak/ Her finner du brukbar info om det du spurte om. Ikke spesielt om chieftech, men dog.. Lykke til! Henning Pedersen Lenke til kommentar
mintman Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Det viktigste når det gjelder kjøling er vel sunn fornuft. Varmen stiger og vil derfor i stor grad ende oppe i kabinettet. Derfor innsug av kaldluft nede og utsug av varmluft lenger oppe. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Er 22grader idle temp. inni en miditower aOpen kabinett mye ? Har nettop bestilt Fulltower Cheiftech jeg og :smile: Lenke til kommentar
123453 Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 (endret) *.*.* Endret 6. november 2008 av 123453 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå