Nymph Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 I blant alle pyntede hus i juletider finner vi både de som har vært heldige og uheldige. I Norge ser man mer og mer pynt, noen hus ser ut som de kommer rett fra amerika. I denne tråden tenkte jeg at dere kan poste bilder av hus (gjerne eget) dere syns har en fin juledekorasjon, og de som ikke har det. Det burde finnes mange av hvert slag, så kom igjen! Tilslutt kan vi kanskje stemme på de som hadde værst og penest dekorasjon. 1 regel: Ikke la det gå for lenge mellom hvert bilde, men gjerne kommenter de andre også! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Denne var LITT overdreven! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det der er ikke overdrevent, dette er overdrevent! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Okei, den var syk Fant forresten flere: Endret 19. desember 2007 av Lise04 Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 For min del blir dette litt for amerikansk. Dog en fin lyssammmensetning, selv om det er litt overkill. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 I USA er det greit å pynte så mye, men jeg synes det er bedre med litt julelys i et tre, ellers så er vinduspynten god nok. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det der er ikke overdrevent, dette er overdrevent! Det var jo sinnsykt kult Må ha vært megamorro å rigge noe slikt. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Dette er et komplisert tema. Til en viss grad kan farger og figurer fungere greit, så lenge det er gjennomført. Det første bildet i tråden er for eksempel ikke så ille. Derimot kom det noen litt lengre ned som var fullstendig overkill (de i posten etter videoen - blæh). Da er det lettere å få et stilig resultat med bare hvite lys. Et lite tre i hagen som er jevnt pyntet med hvite lys er jo nesten alltid fint. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Kom igjen da folkens! er det ingen av dere som har sett NOEN hus rundt dere med julepynt? Skal ta med meg kameraet i morgen, og vise dere et par gullkorn fra Trondheim! hehe Denne var jo litt fin da, i samme farge i allefall. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Denne var jo litt fin da, i samme farge i allefall. Fineste så langt. Synest ikke denne julepynten er så pen, vertfall ikke når det er totalt overdrevet og i 19 farger. Må jo også være umulig å sove med alt det lyset? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Julelys i alle regnbuens farger ser glorete og helt forferdelig ut. Hvorfor ikke holde seg til det enkle og delikate? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 syns det er dritkult, aldri for mye, bare jeg slipepr og ha det selv =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå